Ulricehamn

Sitter på tåget som tuffar mot Ulricehamn. Ska tillbringa helgen där tillsammans med Kevin och vänner. Det är en lång resa. Åkte kl 10 hemifrån och kommer vara framme ca 17.10. Hade glömt bort att det skulle komma en snubbe och kolla ventilationen i våran lägenhet i morse. Tur att jag hade ställt alarmet på 8.00 i o med att jag skulle bort för att 8.15 plingade det på dörren. I vardagsrummet låg det kläder och papper utspridda överallt, huller om buller. Så innan jag öppnade dörren kastade jag in allt i sovrummet och stängde dörren. Smart tyckte jag... Det var bara det att jag hade glömt bort att det sitter en ventil där också. Så precis som jag trodde att jag hade klarat mig så öppnar han sovrumsdörren.. Faaan, tänkte jag, att ingenting ska gå som man vill... Nåja jag tror nog att de får se både det ena och det andra med det jobbet de har. Så jag var nog inte värst men det kändes pinsamt ändå :P


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Ulrika

Haha det är nog lugnt, som du säger dem har nog sett det mesta :P ha en underbar helg :)

2012-01-20 @ 19:19:16
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: Anonym

Det går inte kommentera inläggen ovanför

2012-02-02 @ 20:42:13
Postat av: Felicia

Hejhej Sofia om du läser det här tkr jag du ska kika in på min blogg. Jag träffade Kevin idag i Skhlm och tänkte ifall du ville se bilderna jag tog:) Det var ett tag sen,hoppas allt är bra;)<3

2012-02-04 @ 20:22:39
URL: http://smurfismurfan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför funkar det inte att kommentera för? Måste ha hänt något..

2012-02-05 @ 18:58:22
Postat av: Maria

Är inte du Kevin Borgs manager? Har för mig att jag har läst det och sen nämndes det när ni var med på Herr och fru i TV4.

Jobbar du med annat nu eller vad? förstår inte.. vad händer med Kevin då?



Btw, detta är det senaste inlägget det går att kommentera på :( :(

Du borde nog kolla upp vad som är felet

Checka med någon kanske om de vet om felet, för det vore trist om det skulle fortsätta strula.

Tjejen som designat bloggen kanske vet något. Kan va nåt i koderna kanske som har "gått sönder"



2012-02-05 @ 20:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle