Måndag

Har suttit bänkad med skolarbetet hela dagen idag, det var samma visa igår. Kom precis hem från jobbet och har slagit mig ner i soffan framför tv:n. Det va dumt gjort med tanke på att jag på något vis ska släpa mig upp och göra de sista finjusteringarna på rapporten som ska vara inlämnad senast onsdag. Kevin har varit snäll och lagat mat till mig. Dunjackan som jag fick av honom i julklapp har kommit väl till pass idag när det är så kallt ute. Det blir en tidig kväll ikväll då det är skola imorgon. Ska bli roligt att träffa alla skolkamrater igen.


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Ulrika

Hur går det i skolan? Du är duktig du Sofia!! Kämpa på :)

2012-01-09 @ 21:15:27
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: Jeanette

Hoppas du får en fin fredag! :)

Svara gärna på dagens fråga i min blogg :)

2012-01-13 @ 19:58:22
URL: http://jeanettem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle