Förkyld

Helgen i Ulricehamn var mycket trevligt :) är så glad att det tillslut faktiskt blev av. Det är ju tyvärr ofta så att man säger att man ska göra en massa saker men de blir sällan av på grund av tidsbrist eller annat. Kände redan i fredags att en förkylning var på gång. Idag har den brutit ut. Jag är super täppt i näsan och nyser som en tok. Blir lätt anfådd och har lite ork i allmänhet. Lukten är borta och nu i eftermiddag smaken likaså. Skulle egentligen ha gjort en fetaostfylld köttfärslimpa med tomatsås till middag men väntar till i morgon då smaken förhoppningsvis är tillbaka :) är glad att jag inte har feber för så länge man klarar sig från det så kan man funka ganska bra ändå :) oj vad jag beklagar mig nu.. Nåja...


Kommentarer
KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle