Söndag

Igår år vi de efterlängtade räkorna :) suveränt gott. Tack mamma för receptet. Jag var trött så det blev en relativt tidig kväll för mig med tanke på att det var lördag. Just nu sitter vi på en pub och tittar på fotboll. Chelsea vs Manchester United och kevins lag Chelsea leder än så länge så han njuter! Själv är jag inte så jätte intresserad av fotboll men ibland måste man ställa upp för laget :P Till veckan är det jobb och möten som gäller. Känns sådär men vad ska man göra? Vardag är vardag... en tröst är att jag trivs väldigt bra på mitt jobb, känner mig lyckligt lottad i det avseendet.

Nu ska jag stötta Kevin och heja på som aldrig förr ;)
Ha en bra söndag!!


Kommentarer
KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle