Hu Jeda Mig !

Vilken otäck överraskning jag hittade i toaletten i morse. Det var som om det var taget ur ett avsnitt från Arkiv X! Det simmade runt något som såg ut som en blandning mellan en hyfsat stor larv och ett exotiskt fiskyngel!! Svart och vit randig. Aldrig sett något sådant och definitivt inte i toaletten!!! Usch jag ryser! Tur att det var enkelt att spola bort problemet :)

Alldeles strax ska jag iväg till jobbet sedan gör jag helg!! Fattar inte hur tiden kan gå så fort! Det va ju helg alldeles nyss ju! Kevin har varit och handlat färsk parmaskinka från charken på ica idag! Det ska jag sätta tänderna i när jag kommer hem ikväll :)

Må gott!


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Ulrika

Fy!! Gillar inte kryp sådär mycket, tur du bara kunde spola ner den haha :P



Ha en fin fredag och mysig helg :)

2012-02-10 @ 17:39:54
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: Patrik

Fyfan vad obehagligt!!

2012-02-10 @ 19:47:58
URL: http://putteisback.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Usch usch det lät inte trevligt.

2012-02-11 @ 10:10:41
Postat av: Gabby

usch vad läskigt!!! saknar dig sofia, hoppas vi ses snart igen, kram ha det bra :)

2012-02-18 @ 00:40:00
URL: http://gabriellalindberg.blogg.se/
Postat av: Karina

Hej Sofia!

Hittade ingen annanstans att skriva så jag gör det här.

Vill bara gratulera på födelsedagen och önskar att du får en toppendag.

Kram Karina

2012-02-18 @ 13:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle