Duktigt Sofia

Idag tog jag mig en ordentlig sovmorgon . Var vaken på tok för länge igår och spelade Word feud! Vansinnigt men kul. Då jag väl vaknade bestämde jag mig för att göra gravade räkor. Något som jag och min man ska mysa med på lördagkväll :) sedan bokade jag resan till Malta. Vi ska åka dit i sommar och mamma och pappa ska hänga med!! Längtar som en galning. På tiden att våra släkten möts ordentligt :) nu sitter jag på tunnelbanan och är på väg att möta upp en gammal kompis som jag inte träffat på hur många år som helst känns det som. Hon har nyligen flyttat till Stockholm :) hur saker och ting kan bli! Roligt. Ska bli kul att träffa henne igen.


Kommentarer
KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle