Avfrostning

Nu har vi äntligen frostat av frysen. Inte en dag för tidigt vill jag lova. Gruvar mig alltid inför att göra det men idag hade vi inget val då det knappt gick att stänga dörren längre. Anledningen till att jag skjutit på det är för att frysen inte går att stänga av så det tar otroligt lång tid att avfrosta den. Men idag hade jag hjälp av Kevin och då gick det betydligt snabbare än när jag gjorde det själv. Hårtorken, vattenkokaren och spisen gick varm vill jag lova. Nu är det gjort. Skönt :)

Påväg till jobbet nu. Funderar på Tacos senare ikväll men tror jag väntar till på fredag.


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Ulrika

Skönt att det är gjort :)Åhh tacos är sjukt gott! jag tar gärna lite om du bjuder :P haha

2012-02-08 @ 17:53:39
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: Vanja

Ja frosta va frysen är inte roligt själv brukar jag använda dammsugaren det går ganska snabbt då man kommer åt att flåsa varmlutf där det behövs bäst prova nästa gång lycka till.

2012-02-09 @ 09:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle