25/8-12

Dags för ett litet inlägg kanske? Det är ju helt klart väldigt längesen jag skrev.

Sommaren har varit toppen. Jag har hunnit åka både till Malta och Norrland. Alla klagar på vädret denna sommar. Men jag har haft tur och tajmat in resorna väldigt bra med solsken :)

Skolan har också rullat igång igen. Så kul att träffa alla klasskompisar igen. På torsdag åker jag och två goda vänner till Kreta :) längtar tok mycket. Ska bli så kul att åka iväg bara vi tjejer. Ligga på stranden, dricka paraply drinkar, snacka skit, äta god mat, shoppa osv :) Vi har pratat om att åka iväg länge och det är så otroligt roligt att det faktiskt blir av nu. Det är ju trots allt inte det lättaste att hitta en tidpunkt då alla är lediga. Nu ska jag gå ner i källaren och se om tvättstugan är ledig. Inte det roligaste man kan göra en lördag men jag hinner inte till veckan.

Allt gott!


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: kia

Roligt att du bloggar:) Ha det så trevligt på resan!

2012-08-25 @ 15:25:51
Postat av: Ellinor

Kul att höra av dig! Ha det så bra på Kreta!
Kram på dig :)

2012-08-29 @ 19:48:15
URL: http://ellinor.s%40live.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle