Välling


Hoppas alla har sovit lika bra som jag :)

Har precis kokat mig lite fullkorns välling och gjort mig en knäckemacka,.
Det var bokstavligen talat år och dagar sedan jag drack välling. Hade varken lunch eller frukost hemma så jag fick gräva länge och väl i skafferiet innan hittade något. Ett problem jag har när det gller välling är att jag alltid bränner tungan!!! Är alldeles för ivirg och låter det inte svalna nog länge. Men denna gång ska den allt få stå och kallna! :)

Ska strax gå ner i källaren och sätta igång tvättmaskinen och sedan ut och löpa! JIIHAAA :) Försöker springa varannan dag nu så länge det känns trevligt ute. Sedan blir det löpband. Hade ju tänkt bada idag också men ser att temperaturen ute än så länge bara visar 16 grader. Brrr. För kallt för min smak att blöta ner sig då. Imorgon skulle det bli varmare. Runt 20 grader. Men det blir en annan historia :)



Kommentarer
KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle