URK

Det plingade på dörren för ett par timmar sedan. Det var en man som skulle spola rent i avloppen. Tydligen fanns det en lapp uppsatt i trapphuset som informerade om detta men det hade jag totalt missat, Tur att jag va hemma iallafall. Det lukat inte gott här hemma nu vill jag lova.. Avlopp lukat sällan gott :P Men har låtit kranen stå på ett tag och spolat ett flertal gånger i toaletten. Lite bättre blev det.

Nu ska jag iväg på ett möte med en av kevins producenter och en kvinna från bröstcancerfonden. Så får vi se vad det blir av det. Sedan åker jag raka vägen till jobbet och kommer hem nån gång efter nio ikväll.

Förhoppningsvis har lukten hunnit försvinna helt till dess!


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Ulrika

Intw helt mysigt haha :P Hoppas mötet och jobbet gick bra :)

2011-09-06 @ 21:13:12
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle