Snart...


Mötet gick över förväntan idag! Trevliga och tillmötesgående människor är alltid roliga att sammarbeta med! Det är viktigt att understryka att det inte alltid är sådana människor man träffar inom musikbranschen tyvärr. 
Andra dagen på min nya arbetsplats också. Jag trivs. Livet känns bra. Hoppfyllt!

Det allra bästa med idag är att det snart är imorgon (onsdag). Då kommer äntligen min man hem! Vi har inte sets på två och en halv vecka drygt. Gissa om jag längtar!? Tyvärr hinner vi inte träffas så där jätte mycket då jag jobbar och han ska in i studion och sedan tillbaka till Kristianstad redan på fredag. Men varje minut är guld värt med honom...




Sov gott :) Det ska jag göra!

Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Ulrika

Härligt att mötet gick bra :) Hoppas ni kan få lite mys tid iallafall nu när han kommer hem i några dagar <3 Kram på er!

2011-09-07 @ 07:00:53
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: Jeanette- gott&blandat!

Vad glad jag blir när du svarar direkt i min blogg, vet inte om du gör det alltid kanske? Kul iaf :)

Ja när är nog nåt med hjärnan hörredudu.

Hoppas du kommer ifatt den fobin.

Du var iad grymt duktig herr o fru sp du borde se det ;)

Många kramar

2011-09-07 @ 16:35:28
URL: http://jeanettem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle