Lördag!


Igår va Frida här på besök! Sååå roligt att träffa henne igen. Vi hade inte sets sedan bröllopet så det var minsan på tiden! Det blev tacos, vin och en massa skitsnack :) Tiden sprang iväg! Det är tyvärr så när man har roligt! Hon följde med mig när jag skulle hämta ut mitt nya körkort. Nytt efternamn = Nytt ID. Frida nämnde dock en sak som jag inte tänkt på.. Hur blir det med bankorten osv? Måste väl förmodligen beställa nya. Omständigt!!

Jag funderar på om jag ska ta mig en prommenad i det fina vädret. Känner mig lite lat så vi får se hur det blir med det. Nu ska jag iallafall ta mig något att äta.




Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Ulrika

Alltid lika kul att träffa vänner, speciellt när man inte setts på ett tag :) Själv har jag varit med syrran hela dagen :)



Hoppas du har en fin dag i övrigt :)

2011-09-17 @ 16:53:30
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: kia

Bankkorten måste nog ändras då namnet inte stämmer med id! Använder du endast kod o automat så klarar du dej ett tag till. Måste nog ändra det ändå på banken!

Ha en bra dag!

2011-09-18 @ 09:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle