Fullspäckad dag!

Phuuuuu.. Det har varit en minst sagt fullspäckad dag. Åkte in till stan kl 08.00 i morse
då jag hade ett ett personalmöte där. På hemvägen blev det ett stopp på gymmet för att träna
en timme. Sedan hem igen och fixa med lunchen.. Död.. haha är inte van att stiga upp före 07.00 på morgonen.
Sedan höll jag på att glömma bort att min älskade mormor fyller år idag, trots att min mamma påminde mig förra veckan.. Jag vet.. Jag är hemsk.. Jag är 25 år och mamma måste fortfarande påminna mig. (!)

Efter ett trevligt samtal med mormor ringde min kära vän Frida och jag fick möjlighet att gratta henne och Gustav till förlovningen!!! Så glad för deras skull!! Hon kommer på fredag så då blir det förhör, vill veta alla detaljer :) Sen var det dags för telefonmöte. Drog ut på tiden. Snabbt slänga ihop middag och sedan jaga människor via mail och telefon hela kvällen... Sist men absolut inte minst svara på några förfrågningar runt Kevin...

Nää.. Nu ska jag stänga av datorn för denna dag.. Göra mig en kopp tee och glo på Tv innan jag går och lägger mig!

So loooong.... ;)

Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Ulrika

What a day! Men skönt att du fick mycket gjort iallafall :)

2011-09-13 @ 06:40:25
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle