Filmtips!

Svarar på kommentaren i mitt förra inlägg:
"Kan du inte berätta några filmer som du tycker om?"

Självklart kan jag det! Det finns hur många bra filmer som helst. Här kommer en lista på filmer jag gillar:

Meet Joe Black
Avatar
Höstlegender
Seven Pounds
Änglarnas stad
American History X
Lida
Instängd
Släkten är värst
Dum och Dummare
Den Gröna Milen
White Chicks
Con Air
Nyckeln till Frihet
Face off
Twilight
Dansar med Vargar
The note book


Det var några jag kom på just nu. Finns många fler! Ni kanske kan se någon av dessa ikväll? Lördagsmys?


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Ulrika

Bra tips, älskar dem filmerna :) Haha White Chicks är bäst :P :)

2011-09-10 @ 15:05:24
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: Kevin Borg

DUM OCH DUMMARE .... THE BEST !!!! :)

2011-09-12 @ 09:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle