Feeling lucky today!

Jäklar vilket flyt jag har haft idag. När jag kom ut från tunnelbanan i slussen så var det strålande sol och blå himmel. Jag lullade runt i min egen värld på Götgatan, bestämde mig tillslut för att gå in på Glitter och kika. Jag var inte inne i butiken mer än 15 minuter och när jag kom ut igen så forsade vatten ner för gatorna. Det måste ha kommit ett riktigt regnil under tiden jag var inne i butiken och måste precis ha missat det. Efter en shopping och fikat var det dags att åka hem igen. Precis när jag hade stängt lägenhetsdörren och vridit om nyckeln så började det spöregna, blixtra och dåna ute! Jag har haft en himla tur som hann hem innan det. Man kanske rent utav skulle köpa sig en trisslott idag? Haha.

Sitter och vänta på att min svägerska ska skicka lite bilder från möhippan! Ska bli så spännande att se! Cant wait!


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Karina

Hej Sofia!

Har uppmärksammat en sak: Det är kanske dags att ta bort Lundgren och skriva dit Borg istället, Fniss

2011-09-01 @ 15:24:09
Postat av: ulrika

Haha lucky lady idag :P

2011-09-01 @ 22:05:13
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle