Bye bye

Idag åkte Kevin tillbaka till skåne. Fan va tiden går fort! Alldeles FÖR fort!!! Men jag ska inte klaga.Egentligen skulle vi inte ha sets denna vecka men eftersom han var tvungen att komma hem för att jobba så blev det så ändå, en bonus helt enkelt. Kom precis hem från jobbet. Nu är jag ledig ett bra tag. Hela nästa vecka. Om det inte vore för alla möten jag har inbokat hade jag satt mig på ett tåg till Kristianstad redan ikväll. Men nu går ju inte det tyvärr.

Har precis öppnat en kall öl som jag ska avnjuta till en fredagsfilm :) Sweeeet!


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Ulrika

Nawww skönt att ni fick ha lite tid tillsammans iallafall <3



Låter som en mysig kväll :)

2011-09-09 @ 20:10:30
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: Anonym

Kan du inte berätta några filmer som du tycker om?

2011-09-10 @ 02:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle