Borg


Nu är det officiellt :) Bloggen är ändrad från Lundgren till Borg :) Haha lite konstigt är det fortfarande att heta Borg. Har inte vant mig riktigt än. Men det kommer väl. Har suttit och chattat med Marielle, hjärnan bakom designen på den här sidan. Vi har bollat lite ideér runt att eventuellt ändra designen. Men den får vara som den för tillsvidare iallafall. Hur som helst så är hon sjukt duktig! Nu har hon även börjat gå skola inom webbdesign. Glad för hennes skull! Skulle ni vara intesserade av att anlita henne så finns hon länkad i menyn till höger!


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: isabella

härligt!

Jo det är bara bra :)

Haft en bra fredag?

2011-09-02 @ 20:56:27
URL: http://sixbillionsouls.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej hej

Vart i bloggen är det ändrat? Jag ser fortfarande att det står Lundgren...hmmm... =)

2011-09-02 @ 21:24:01
Postat av: Marielle

Tack för de orden :)



Ett litet fel som jag måste påpeka hihi. Jag läser webbutveckling inom musik, film och spelbranschen.

Men webbdesign ingår.

2011-09-03 @ 12:59:09
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle