2011-09-24

Har varit i Gallerian idag. Tänkte shoppa lite och ta mig en kaffe. Men när jag kom fram var det tok mycket folk! Tydligen firar gallerian 1 år idag och har därför en massa erbjudanden. Fick köa i 15 min bara för att betala en bh. Kändes lite små jobbigt. Jag åker tillbaka en annan dag.

Premiären igår gick utmärkt! Pratade med en exalterad Kevin efteråt. Jag är så glad för hans skull. Han har jobbat så hårt för detta. Ikväll ska hela ensamblen fira! Det förtjänar dom! :)

Själv ska jag städa lite här hemma. Det är inte särskilt mycket att städa men lite små plock här och där och skura golvet kan behövas.


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Ulrika

Det är det jag hatar med köpcentrum, alla människor! haha :P



Glad för Kevins skull, dem var grymma :)Ha en fin kväll <3

2011-09-24 @ 17:29:43
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle