2011-09-22

Idag går mitt medlemskap ut på SATS. Därför passade jag på att gymma en sista gång igår. Ett grymt träningspass! Sedan blev det avlappning i bastun. GÖTT!!!  Mådde riktigt bra!  Idag har jag träningsvärk så det bara sjunger om det! Det kommer kännas konstigt nu att inte kunna gå till gymmet en regnig dag! Ska vänta några veckor och sedan mest troligt skaffa medlemskap hos Puls och Träning. Men väntar till friskvårdsbidraget kickar in :)

Nu ska jag iväg och handla mat och andra nödvändigheter! :)


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Ulrika

Men träningvärk är bra!! Betyder att det hjälper ju ;) Imorgon ska jag se Grease, längtar!! :) Ha en fin kväll :)

2011-09-22 @ 18:14:13
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle