Lazy Sunday!


Idag har minst sagt varit en slapp dag. Har inte gjort något vetigt alls. Skulle egentligen tvätta och städa men har varit alldeles för lat för det.. Jag får ta tag i det imorgon innan jobbet. Den som spar han har :/ Tyvärr..
Innan jag går och lägger mig måste jag läsa rätt mycket ur studielitteraturen. Det har jag ju iof inget emot för det är väldigt intressant. Tycker det är ganska mysigt att läsa innan man ska sova.

Mitt virus program har nyligen gått ut. Så det måste jag förlänga. Problemet är att jag inte vet hur man gör. Allt såndant sköter vanligtvis Kevin om. Nu när han inte kommer hem förrän nästa vecka måste jag försöka klura ut det själv. Tekniska Sofia - Not So Much.


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: ulrika

Skönt med lata dagar ibland! Själv har man varit ute med jobbet.... :) när det gäller virus programmet så tror jag man kan googla det, så kolla där annars :)

2011-10-16 @ 22:30:05
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle