Hem ljuva hem

Sååå skönt att äntligen vara hemma igen. Trodde aldrig att denna dag skulle ta slut!!! Var trött och hungrig under hela föreläsningen. Känner mig mer förvirrad nu än tidigare haha. Så går det kanske när man strulat med frukosten? kl 16 kom Kevin och mötte upp mig vid skolan. Det var fint :) så bestämde vi oss för att gå ut och käka. Vi hittade en super mysig restaurang som vi aldrig besökt tidigare.. Ack vad skenet kan bedra. Jag beställde spagetti med köttfärsås och Kevin tog en lasagne. Fy tusan va dåligt det smakade. Det var rent utav äckligt. Dum som vi var så åt vi till vi iallafall inte va hungriga längre istället för att skicka tillbaka skiten och vägra betala för den. Än mer komiskt är det när servitrisen kommer fram och frågar om maten smakade bra när hon ser att tallrikarna är mer eller mindre orörda. Wtf?!

Nåja... Det var vårt fel som inte sa ifrån... Men jag lovar att den restaurangren skulle vara ett ypperligt fall för kniven mot strupen!!


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Ulrika

Fy alltså... hoppas ni hade lite mat hemma så ni fick i er någonting iallafall....

2011-10-27 @ 06:31:29
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle