Bullbak och möten

I Söndags hade jag en bak kväll! Det började med snickers och sedan fick jag för mig att jag skulle baka bullar också vilket jag aldrig testat tidigare!! Det är sällan jag har känt mig så huslig :) Dom blev riktigt goda också!! Till och med Kevin som egentligen inte är ett jätte stort fan av bullar tyckte om dem! Fast det är klart nybakta bullar och ett glas iskallt mjölk är det få som kan stå emot :) 

Igår hade vi ett sista möte med Kanslichefen på BRO, producenterna och PR tjejen inför pressreleasen och singelsläppet på Berns på Fredag.  Allt känns toppen! Jag ser verkligen fram emot imorgon! Låten är riktigt bra också!

Nu håller min älskade man på att fixa lite lunch. Bäst att jag pallrar mig till köket :)

                                               

                     


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Ulrika

Baka är kul, och gott är det :)



Längtar efter singeln!! Ska bli så kul att höra, och att det går till ett sånt fint ändamål gör det ännu bättre :)

2011-10-13 @ 17:52:28
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: ZOOFIE: Sveriges största musikblogg

Fy fan vad vacker du är på bilden här på sidan, Sofia! Eller ja du är ju alltid vacker, men du fattar.



Alltså har jag missat det, eller lade du någonsin upp några bilder från då ni gifte er? :) jag vill ju se hur ni såg ut :) Om det inte är privat såklart. Du har säkert bilder nånstans bara det att jag missat dem :)

2011-10-16 @ 00:50:34
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: Johanna

ooh, det ser för gott ut...

2011-11-13 @ 10:58:29
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle