1 minut

Till tunnelbanan kommer. Är på väg till Slussen. Idag har vi en föreläsning hela dagen som ska handla om stress. Det ser jag fram emot. Tror det kommer vara intressant. Var sjukt trött när väckarklockan ringde kl 7.00. "nääää... Bara 10 minuter till" tänkte jag. Täcket, kudden och madrassen känns extra mjuk och skön på morgonen. Men när jag väl har tagit mig upp och fått i mig frukost så känns det trots allt inte så farligt :)

Äntligen har dom på blogg.se fixat en app till mobilen! Testar den för första gången nu. Än så länge funkar det bra :)


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Ulrika

Hoppas du haft en bra dag :)

2011-10-19 @ 17:40:51
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle