Tröttans!!

Då har man gått skola hela dagen, förhoppningsvis har jag blivit lite klokare efter dagens föreläsning! Är på väg hem från jobbet nu. Ska bli så skönt att lägga sig i soffan och sörpla i sig lite te. Jag känner mig verkligen helt slut. Vet inte hur många gånger jag har nyst idag. Kan hända att en förkylning är på G. Hoppas inte det för jag har verkligen inte tid att bli sjuk nu. För mycket som ska göras.

Oj, nu va det nära att jag skulle missa min hållplats haha. Är så inne i bloggandet :)


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Anonym

Ojj!! Shiit! Vilken snygg design du har! Vill du göra en åt mig? (a)?? Du får bra betalt!:)

Jag har flera vänner som också vill ha hjälp!!



Ser att du inte har mycket tid men om du ser detta skriv gärna ett inlägg om hur vi kan gå vidare med detta!

Fler kanske vill veta!

Designen är verkligen wow eller så är det du som person som gör den så snygg!

2011-11-15 @ 22:07:43
Postat av: Ulrika

Hoppas det gick bra idag på skolan :)Vet hur det är, kom själv hem från jobb för inte så längesen, dödstrött...



Nej fy, hoppas du lyckas hålla dig frisk!!



Kramis

2011-11-15 @ 22:14:37
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle