Surprise

Nu har jag äntligen kommit mig fram till lägenheten! Planet var drygt 1,5 h försenat! Kändes som en oändlighet! Känns skönt att jag gjorde ett ordentligt ryck med städningen innan jag åkte hemifrån så jag slipper ta tag i det imorgon.

Antingen är det tomten eller så är det Kevin som tagit fram julgranen medan jag har varit borta. För den stod inte där när jag åkte :) det enda Jul pynt jag har stökat fram är lite tomtar och jul dukar :) hur som helst så är det mysigt med en gran :) så tack tomten (Kevin) <3


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Ulrika

Hihi så fin liten gran :) Skönt att du är hemma nu, vila resten av kvällen :)

2011-12-29 @ 21:10:26
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: Kevin Borg

Varsågod :)

2011-12-29 @ 22:35:08
Postat av: Britt-Marie

Gulligt gjort av Kevin. Alltid lika trevligt med överraskningar.

2011-12-29 @ 22:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle