Skönt

Nu kan jag äntligen andas ut. Nu är julklapparna avklarade! Det är ju i grevens tid med tanke på att julafton är om en vecka! Helt sjukt va tiden går fort! Har varit i Skärholmen idag och handlat alla klapparna. Detta år är jag väldigt nöjd med de presenter jag ger bort. Lite coolt är det ändå att jag handlat till alla jag ska ge julklapp till på 3 timmar. Hittat jätte fina saker :) i Skärholmen har de ett väldigt stort utbud. Man hittar allt man letar efter där. Och när man är i en sådan stor galleria så får man en känsla av att det inte är lika trång och jobbigt med allt folk. Skulle aldrig palla att åka in till stan. Inte min grej! Speciellt inte i Jule tider! :P men det är ju bara jag det. Tur att vi alla är olika...


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: ulrika

Skönt att vara klar! Själv har jag några få kvar men ska handla i helgen :) haha föresten har en sån puss och kram kudde själv också :p

2011-12-16 @ 22:11:47
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: M I N A B R U N

sv: tack :)

2011-12-16 @ 22:16:09
URL: http://miinabrun.blogg.se/
Postat av: ulrika

Sv: det gör jag säkert :) hoppas folket blir nöjda med det dem får :)

2011-12-16 @ 22:22:53
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: Rebecka

Härligt:) Kanske kan försöka styra upp en träff efter nyår;) Om vi kan och hinner, hihi. Kram

2011-12-16 @ 22:58:52
URL: http://rebeckaliistrand.blogg.se/
Postat av: Kevin

wooooowww :) VAD KÖPTE DU TILL MIG ???? Hehehe :)



Vi ses snart gumman

2011-12-17 @ 10:43:51
Postat av: Britt-Marie

Det måste kännas skönt att ha det avklarat. Själv har jag inte köpt nånting än. Men det blir nästa vecka. Skärholmen är ett mycket bra centrum,vi handlade ofta där innan vi flyttade. Ha en fortsatt trevlig helg.

2011-12-17 @ 13:45:33
Postat av: Britt-Marie

Hej igen. Jag glömde bort att tala om att i torsdags var vi och såg i juletid. Det var helt suveränt bra. En stor eloge till hela gänget. Och vilken känsla Kevin har i sin röst när han sjunger. Man får rysningar och blir rörd.

2011-12-17 @ 13:48:22
Postat av: Britt-Marie

Hej igen. Jag glömde bort att tala om att i torsdags var vi och såg i juletid. Det var helt suveränt bra. En stor eloge till hela gänget. Och vilken känsla Kevin har i sin röst när han sjunger. Man får rysningar och blir rörd.

2011-12-17 @ 13:48:23
Postat av: Melinda

Åh vad skönt att du är klar med alla julklappar! Håller helt med dig btw, skönt att slippa all julstress inne i centrum i storstäderna. Rätt skönt att man bor i en liten stad då :)



sv. Till min bror och hans fästmö. Dom flyttade till skottland i början av året så är så svårt att komma på någonting när man inte träffas så ofta! ^^

2011-12-17 @ 14:56:20
URL: http://melindasbeautyblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle