Puls och träning?

Då ska vi see... vad har jag gjort för nyttigt idag?
Well... Jag har besökt adressen jag ska till imorgon.. Har nämligen en intervju imorgon. Men som dom allra flesta vet (som känner mig) så har jag inte så där jätte bra lokal sinne. Så
jag tänkte att det är nog säkrast att ta det säkra föra det osäkra och åka dit redan idag för att se så jag verkligen hittar dit. Vilket jag gjorde utan problem :P Iphone måste vara guds uppfinning! Gps och allt! :) Me like!

Efter det åkte jag till sats för att säga upp mitt meddlemskap. Kändes INTE sådär jätte bra. Har varit medlem i över ett år och trivts jätte bra. Men nu är det så att de har startat en ny gymkjedja 100 m från vart vi bor..
Då känns det ju betydligt bättre att går där. De hade öppet hus ikväll... Mellan 17 -19...
Jag kom dit runt 18 och då var det sååå j*vla mycket folk där.. Och bara två personer som jobbade.
Jag hade verkligen tusen frågor men naturligtvis så hann ingen fråga om jag behövde hjälp eftersom alla var så upptagna med andra kunder. That sucks... Kände mig lite malplacerad men som tur är så´finns det en hemsida också som man kan registrera sig hos. Välsigne internet !!!

Jag har inhandlat jordgubbar idag. 2 kilo.. och dom är redan slut.. så jag antar att jag får förbereda mig att springa på toan ikväll/inatt?! men det var det värt! SÖTA OCH GODA. Måste vara de norrlänska jordgubbarna som grönskar :P Muuums fillibabba!!!

Nu ska jag agera nattuggla och bänkamig framför tv:n.. Och vänta på att min man ska ringa... .)

Night Night

/sofia


Kommentarer
KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle