Im BACK

For now at least....

Var ju ett tag sedan jag faktiskt har skrivit i denna blogg..
När jag åkte hem till min hemstad Arvidsjaur i juli så var det många som
frågade "Varför bloggar du inte längre" "Vad har hänt med min blogg"
Jag svarade- "Äh, jag har inte haft tid..."

Om sanningen ska fram så har jag haft all tid i världen... Men jag har inte haft lust...
Lika bra to put it out there...

Det kan ju tyckas att det är rätt dumt av mig att skylla på att jag inte haft tid.
Men... Jag har testat att säga precis som det är också.. And let me tell ya all...
responsen jag fått på det har varit helt galet... Så det har hellt enkelt varit lättare att skylla på
tidsbrist...

Kevin åkte till Kristianstad igår.. Han började repititionerna inför musikalen idag.
Det verkar gå bra för honom. Han har fin lägenhet och hyggliga människor omkring sig.
Det är tomt i lägenheten här i stockholm utan honom. Jag saknar honom. Men jag ska inte klaga...
Jag får tillbringa enormt mycket tid med min nyblivna make jämfört med hur många andra par har det.
Jag tänker främst på mina föräldrar. Antar att det är ganska naturligt eftersom jag har dom närmast.
Pappa jobbar måndag till torsdag utan att komma hem.. Kommer sedan hem torsdag kväll och är hemma till på söndag. Mamma jobbar som undersköterska och alla som jobbat inom vården vet att det betyder att man ibland måste jobba helg. Då ses dom knappt alls... Jag beundrar dem..

Så jag vet.. Jag erkänner... Jag är "bortskämd"....

Nu ska jag alldeles strax krypa i säng... Det bästa som finns är rena sängkläder.. Och det ska jag
njuta av inatt....


Sweet Dreams... ZZZzzzzZZZ


/Sofia

Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Johanna

Jobbar du inte alls?

2011-08-22 @ 20:59:28
Postat av: Thomas

Man får vara bortskämd ;)

2011-08-22 @ 21:05:25
Postat av: Mimmi

Välkommen tillbaka!!!! Härligt!!!

2011-08-22 @ 21:23:19
Postat av: Eileena (Evelina)

Äsch, klart man får prioritera andra saker än blogg och Internet ibland.. som att ha ett liv, sköna hemmakvällar med mannen, goda middagar osv.. Så det räknas ju visst som tidsbrist - du har inte haft tid eftersom du prioriterat annat, och det är helt okej. Easy as that! :)



Men härligt att du är tillbaka på bloggen och är mer aktiv! Hurra hurra! :D

2011-09-04 @ 17:56:19
URL: http://www.dayviews.com/eileena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle