Fredag

Oj va fort dagarna passerar. Det är redan fredag och det kändes som om det var igår det var söndag.
Tänkte ut och springa i det fina vädret men det blev städnig istället.
Just nu väntar jag på att min ungsomelett ska bli klar.
Är verkligen hungrig som ett djur. Kan hända att jag tar en löprunda när maten har smällt ändå.
Eller kanske en powerwalk.:)

Skulle betala räkningar idag och kunde inte hitta hyresfakturan. Har letat överallt och vänt upp
och ner på stället men utan framgång. Sedan kom jag på att de kanske inte har skickat ut de nya fakturorna
och att den senaste jag betalade var den sista jag hade hemma... Kanske kommer det nya fakturor på
måndag? Hoppas det annars måste jag ringa och be dom skicka dom på nytt. 

Nu ringde alarmet... Omeletten är redo!

Bon apetit! 

Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Anonym

Mummmmmms.

2011-08-26 @ 21:45:30
Postat av: Sara

Sjukt fin blogg! :D



Hur är det med dig? :)

2011-08-26 @ 22:36:56
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/
Postat av: sanni

Heej !! Fin blogg :)



Kolla gärna in min blogg där jag skriver om mitt liv.... Har börjat med att blogga presic så det finns inte så mycket....Haha



Men har lagt ut något spännande en bild på mig o ke$ha o the sassel crew ,var i london o uppträde på ke$has konsär!

2011-08-26 @ 22:45:19
URL: http://sanniis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle