AJ AJ AJ

Vaknade imorse med världens värk i ena ögat. När jag såg mig själv i toa spegeln
fick jag en mindre chock. Ögat såg ut som en röd liten ping pong boll!! Rött och svullet!!!
Jag la lite is på ögat... Svullnaden gav med sig tillslut men det är fortfarande rött och värker.
Funderade om det kunde vara en vagel. Jag har haft dem förrut när jag var liten. Det känns lite
som det fast det ser inte ut så. Hmm. Mysko... Får hoppas att det blir bättre till imorgon.

Har varit ute i det fina vädret idag. Sprungit en vända och handlat lite. Annars har jag nog inte gjort
något nämnvärt förrutom att jag pratat med mamma och pappa på telefonen idag. Mamma hade sett
mina planer om att evetuellt möblera om lite och tyckte det var en bra idé!

Mina tankar finns idag hos Evelina och hennes söta kissekatt. Den mår nämligen inge bra och hon fick åka
till akutmottagningen i Luleå för att försöka få reda på vad det är som är fel på honom.
Hon bor i Umeå och jag måste säga att jag tyckr att det är bedrövligt att en sådan stor stad inte har
ordentlig uttrustning och skickar djuren till Luleå istället. Det är ju inte direkt nära mellan dessa städer...
Jag hoppas iallafall att allt ordnar sig tillslut. Håller tummarna!

Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Ulrika

Usch det har jag haft, inte skönt...



Så hemskt hoppas allt blir bra med katten <3 Kram

2011-08-29 @ 22:01:34
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle