2011-08-28

Damn vilken träningsvärk jag har idag. Både i mage och ben!
Skönt att känna att man lever! Va ute och sprang igår. Känns ju klart och
tydligt att jag har tappat väldigt mycket kondition. Men det går ju att åtgärda som tur är.
Ingen större skada skedd.

Har testat att möblera om här hemma lite idag. Vi har nämligen ett ganska litet kök så sittplatser
finns det inte sådär jätte gott om. Går ju bra sålänge det bara är jag och Kevin då vi rymms gott och väl vid barbordet. Fast blir man fler än två som ska äta så blir en aningens trångt.
Så nu sitter jag och funderar om man kanske kan få in ett matbord för åtminstone fyra personer i vardagsrummet. Har kollat på lite alternativ på Ikea idag och tagit mått. Det kan faktiskt gå :P
Vi får se hur det blir. Men man ska ju passa på när inte karln är hemma och lägger sig i :o)

Funderar på vad man ska äta till middag. Känner hur det kurrar  magen. Gjorde stor kok i fredags.
En riktigt GOD köttfärsås som jag frysit in i protionslådor. Har en portion redo i kylen men tror jag sprarar den
till imorgon efter gymmet. Så nu får det nog bli något annat.

Bäst att jag går iväg och rotar i kylen :)

Ciao!




Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: amanda

hej! va kul att du bloggar igen!!

2011-08-28 @ 21:57:29
Postat av: amanda

hej! va kul att du bloggar igen!!

2011-08-28 @ 21:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle