Jag ser det snöa...

Eller?! Nope. Inte en snö flina så långt ögat kan nå!
Skulle ljuga om jag inte sa att jag saknar Norrland denna årstid.
Snö är (om man slipper skottningen) betydligt bättre än detta slask.
Men man vänjer sig väl vid alllt så småning om.

Här kommer det ialla fall lite höst bilder för ett par veckor sedan. 
Hur mysigt som helst! Nästan så att man skulle vilja vrida tillbaka tiden :)




Här är jag och Rebbeca! Det var längesen jag red så hon fick ge mig en del instruktioner :)




Och för er som inte hunnit med i svängarna så är kevins hemsida uppdaterad och klar nu!
Det får ni inte missa :) www.kevinborg.se Gå in och ta er en titt!


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Ulrika

Härliga bilder :) Och Kevins hemsida är verkligen hur fin som helst :)



Kram

2010-10-26 @ 17:34:12
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: Maria

Verkligen härliga bilder!:)

Jag håller med dig, det är mycket bättre med riktig snö än slask;) Men här är det inte mycket snö, det är lite slask och frost bara. Men nästa vecka ska jag till Min Bästa vän i Boden, och jag antar att det är en aning mer snö där nu;)

Kevins hemsida är verkligen hur fin som helst!:):) Äntligen blev den klar!! Har längtat så mycket!!

Du får ha det så jättebra:)

Kramar Maria<3

2010-10-26 @ 20:40:05
Postat av: Rebecka

Hejje!! Jag fick ganska bra bilder så det är cool:) Kul att du uppdaterar, ska hålla koll på dig, haha! Kommer ni och hälsar på oss i Åre nått i vinter? Vore grymt kul, hälsa Kevin:) Kram

2010-10-26 @ 23:33:23
URL: http://rebeckaliistrand.blogg.se/
Postat av: Josse

Hihi =) ja snö myyyycket bättre än slask... inte lika "blött" heller om du förstår vad jag menar? =) saknar att du inte skriver lite oftare.. du behöver ju inte vara så att du bloggar varje dag.. men liiiite oftare vore kul... konstigt nog är jag intresserad av hur din vardag är och vad du sysslar med nu =)

2010-10-27 @ 13:33:29
Postat av: Marielle

Härliga bilder :)



Ha det så bra!

2010-10-27 @ 18:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle