Att sova eller att icke sova....

Det är frågan....
Vaknade relativt tidigt idag, om än min käre far skulle säga att 9.30
inte alls är särskilt tidigt. Fast det är klart, det kan ju ha något att göra med det faktum att han
går upp ca 04.30 - 05.00 varje morgon! Förutom då han är ledig så klart. Då kan han dra sig
till sena 08.00 :) *HoHo*
Jag älskar sängen och jag älskar att sova. Men ibland kan jag vara lite avundsjuk på min far och alla de andra människorna som är morgonpigga. Det är en egenskap jag aldrig haft och stark betvivlar att jag någonsin kommer att få.

Igår spenderade jag mesta delen av dagen nere i tvättstugan. Det är sååå skönt när det väl är gjort..
Nu ligger iof kläderna i en enda stor hög i vardagsrummet. Det värsta
som finns är att sortera sockar!!! HUVVA! Nåja.. Blir jag inte trött i kväll så vet jag ju vad som väntar mig.
Har varit på möte på US idag. Gick riktigt bra. Dennis fick höra vad Kevin hittils hunnit göra i studion och
han verkade riktigt nöjd med resultatet... Nu är det bara de sista finjusteringarna kvar.. :)
Satt och kollade på gamla bilder och så dök nedanstående bild upp. Kevin och söta Diesel som inte längre finns med oss :( Tyckte att Diesel var så söt på detta kort så jag var tvungen att lägga upp den.
Tiden går så fort...

Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Ulrika

Haha jag är faktiskt ganska morgonpigg, brukar gå upp senast 8 :P Fast ibland är det riktigt skönt att ha en lång sovmorgon :)



Härligt att mötet gick bra :) Ska bli kul när Kevins skiva kommer ut sen :)



Awww Diesel var så fin... Underbar bild <3

2010-10-27 @ 20:49:04
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: kia

Jag är inte särskilt morgonpigg heller men när jag väl har varit uppe ett tag så blir jag pigg.

Håller helt med dej finns inget värre än att sortera kläder.

Härlig bild!

Kram Kia

2010-10-27 @ 20:58:57
Postat av: Josse

Vilken gullig bild =) två söta på en bild.. fint <3



Nja, sovmorgon... min mamma är likadan... hon kan inte ligga och dra sig... men hallå.. det är ju det skönaste.. att ligga kvar och veta att man inte behöver gå upp... =P

2010-10-28 @ 09:35:35
Postat av: Britt-Marie

Vaknade tidigt? Ja allt är relativt Sofia! Sortera sockor är ett elände och det blir nästan aldrig rätt här hos oss. Det är inte utan att jag tycker synd om min man. Av någon underlig anledning så fattas det alltid nån strumpa när jag tvättat.Fotot på Diesel och Kevin är jättefint.Diesel ser så snäll och kramgo ut. Kram på dig och hälsa din fina Kevin.

2010-10-28 @ 22:28:23
Postat av: Rebecka

Fina!!!!! Ha en bra dag, Kram till dig:)

2010-10-29 @ 11:21:00
URL: http://rebeckaliistrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle