Visum

Hej alla goa och glada!

Idag ska vi iväg till strandvägen för att hämta Kevins visum till Egypten!
Vi bokade resan via solresor och där kunde dom bara fixa visum om man var
svensk medborgare. Så Kevin fick gå till den egyptiska ambassaden och ta hand om det
på egen hand. Det funkade det också, bara lite mer omständigt I guess.

På lördag är det spelning i Sundsvall. 2 föreställningar med isdans och grejer. Roligt med något
nytt. Tror det kommer bli hur kul som helst. Sedan tillbaka till S-holm på söndag igen.

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig redo!

Ciao!

Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Ulrika

Hej Sofia :)

Förstår att det var lite knepigare för Kevin att få sitt visum, men det är bra att det gick att fixa relativt lätt iallafall :)



Låter verkligen som om det kommer bli en superkul spelning på lördag :)Kul med något sånt nytt :)Hoppas det går bra, men det är jag säker på att det gör :)



Ha en fin dag! :) Pussar och kramar <3<3



2010-03-18 @ 11:34:49
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: Mikaela

Vad krångligt det låter att behöva skaffa visum :/ Men bra att han kunde göra det iallafall! :)



Jag kommer på lördag och kollar på showen i Sundsvall :) Ska bli jättespännande :)



Kram<33

2010-03-18 @ 12:33:54
Postat av: sofia söderström

Håller med mikaela att det låter krångligt!

Men bra att det ordnar sig iaf :)



Vill också till sundsvall med jag bor dock ganska långt ifrån ... :(



Men det kommer bli superbra som vanligt ändå , det vet jag :)



kramar från sofia ! <3

2010-03-18 @ 12:50:48
URL: http://diaryofsofia.blogg.se/
Postat av: Marielle

Det lät lite krångligt men bra att det ordnar sig så ni kommer iväg på eran underbara semester:)



Hoppas det går bra i Sundsvall på lördag:)



2010-03-18 @ 15:18:08
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Gabriella

Hej Sofia, jag ska också på semester snart och det är till malta. det kommer bli en toppen resa. jag saknar kevin och dig så otroligt mycket och jag vet inte när jag kommer att få se er igen, jag hoppas verkligen att det blir snart. pussar och kramar!

2010-03-18 @ 17:47:39
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: Linn

Skönt att ha pass och visum fixade, det är ju det som har en tendens att krångla mest när man ska resa. Tror vi fick gå igenom två passkontroller på vägen in och två på vägen ut när vi var i Hurghada i Egypten, så dom håller hårt på det där. Tyckte lite synd om dom som kom från Ryssland, dom fick stå i en särskild kö där dom blev kollade extra noga av någon anledning. :P Hoppas att ni får det roligt i Sundsvall! :) Kram

2010-03-19 @ 15:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle