SOOOL!

WOW vilka härliga dagar vi haft här i stockholm!
Det känns att våren nalkas! Sitter här och skriver på datorn
och känner hur solen bränner mig på ryggen genom fönstret!
Det är härligt det! Vi ska gå ut om en liten stund, koka lite varm
chocklad och sätta oss på baksidan av huset.

Igår satt vi uppe länge och försökte hitta en resa utomlands. Vi hade tänkt
åka i April till något varmt ställe men tyvärr finns det inte mycket att välja på.
De flesta bolagen börjar inte flyga förrän i Maj!! Jäklar, känns länge att behöva vänta så
länge.. Men, what to do...

Ta hand om er! :)

KRAM

Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Ulrika

Åh va härligt det låter! :) Här nere i Skåne har vi också haft det ganska varmt och skönt dem senaste dagarna :) Det är så underbart! :)



Tråkigt att ni måste vänta så länge innan ni kan åka, men som dem säger: den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! ;)



Ha en fin dag! Pussar och kramar <3<3

2010-03-09 @ 12:33:57
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: sofia söderström!

Åhhh vad härligt det låter!

vill också flyga utomlands men inte pappa så :/

Vart är det ni vill åka då? :)

Kramar från sofia!

2010-03-09 @ 12:57:56
URL: http://diaryofsofia.blogg.se/
Postat av: Marielle

Låter riktigt härligt. Våren är snart här



Oj tråkigt att ni ska behöva vänta så länge men hoppas ni kommer iväg ändå snart

2010-03-09 @ 14:25:47
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Gabriella

Hej Sofia :) vad härligt det låter jag ska resa till malta i sommar och det kommer bli den bästa resan i mitt liv. ha det bra och hoppas att vi ses snart igen,har inte sätt dig sen förra året, kolla gärna min blogg, den är jättefin!

2010-03-09 @ 16:14:27
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: Patrik

Låter riktigt härligt:):)



ajjdå:( hoppas ni kommer iväg nånstans sen:)



2010-03-09 @ 17:43:31
URL: http://kevinborgsplace.blogg.se/
Postat av: Kia

Visst är det härligt med solen! Ljust på morgonen när man ger sig iväg till jobbet o tänk att det är fortfarande ljust när man åker hem, det är helt underbart.

Såg klippen från bröllopet i lördags.

Måste säga att du passar jättebra med lugg, det klär dej!

Lycka till med att hitta en bra resa, själv tycker jag att det är halva nöjet att försöka hitta och planera en resa.

Stor kram!

2010-03-09 @ 23:17:32
Postat av: sussie

Ja det känns verkligen som att våren är på väg,den här eviga snön tycks aldrig vilja smälta bort.Och solen värmer så skönt nu på dagarna så man blir faktiskt lite sugen på att shoppa lite vårkläder.

Hoppas att ni kommer iväg på en resa i maj,det kan ni behöva och riktigt få rå om varandra på tu man hand.

Ha en riktigt skön dag i SOOLEN och hälsa och krama Kevin så mycket.

Hälsn.Sussie

2010-03-10 @ 08:52:38
Postat av: Anonym

Hej sofia kan du gå in på min och marias blogg? snälla då blir vi jätte glada för ingen är in och läser den. den handlar om dig och kevin/ alla fans . HOPPAS DU HAR DET BRA KRAM MICHELLE:)

2010-03-11 @ 19:25:33
Postat av: Emilia Kostenniemi

Sofia du är galet vacker, seriöst hur fin som helst! Har suttit här och försökt skriva en kommentar i jag vet inte hur lång tid, men länge. Jag vet inte hur ja ska formulera mig. Hoppas att allt är bra med dig i allafall. Jag vill återigen säga tack för de gånger du fått mig att le och vara glad. Och jag kan säga att jag saknar dig massor! Sist vi sågs var malmköping.. det är verkligen hur länge sen som helst. Jag vet dock inte om du kommer ihåg mig? (Från grönan kanske på childhood dagen. så i malmköping när ja och Linnea gav dig halsbandet, vet inte om de hjälper att minnnas men.) Förstår om du inte har tid att svara på alla som skriver. Men om du nu har lite tid över så skulle ja bli överlycklig om du svarade, bara något litet så jag vet att du läst, om du kommer ihåg mig. Du är saknad bästa du ! STORKRAM!

2010-03-12 @ 18:34:58
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle