Ibland är det onödigt med rubriker!

Hej alla läsare!

Imorse åkte Kevin till Skövde för att jobba med sin nya platta.
Han kommer hem på Fredag. Då kommer även min kära barndomskompis
Evelina och hälsar på! Längtar som tusan. Det var så längesen jag såg henne nu.
Hon stannar över hela helgen och det kan nog behövas för vi har alot of catching up to do!

Sitter här och stirrar på den växande tvättkorgen! Var nere i tvättstugan idag för att boka
tid, det var fullbokat ända fram till sista mars men som tur var fanns det en lucka imorgon mellan
1700 - 2200 PHUUU vilken tur! Tror dock att det krävs mer än 5 timmar för att tvätta detta berg av
kläder! Nog hade man det bra medan man bodde hemma och mammsen tvättade allt åt en.
Lite bortskämd var man allt! Men men... Man måste ju växa upp någon gång!

Funderar vad jag ska göra för att slå ihäl lite tid, känner inte för att städa trots att det verkligen
behövs. Tänkte göra det imorgon innan tvätt tiden. Måste göra lite fint innan Evelina och min fästman
kommer hem! haha, va roligt det känns att säga "fästman" fast på ett helt tok bra sätt såklart! :)

Nu ska jag sluta svamla...

ha en trevlig kväll!!

Ooohhh... glömde nästan... Pappa ringde idag och berättade att han skulle torka lite renkött till helgen!
Längtar tills det blir klart! Finns inget mer smarrigt än det!!!!


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: emelie

Nej vad kul att hon kommer!

Och tvätt det är inte alls kul att hålla på med.

Hoppas ni har det jätte bra!

Hälsa!

Kram

2010-03-23 @ 19:04:42
Postat av: Ellinor

Hej hopp! Härligt inlägg :D

Lycka till med tvättberget och behöver du fördriva tiden kan du ju alltid blogga, alltid kul läsning!:D

Kram på dej!♥

2010-03-23 @ 19:12:09
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Gabriella

Hej Sofia!

tvätta kläder är inte alls roligt, kul att kevin har det bra, vill jättegärna träffa han igen, har inte sätt han på två månader typ, lycka till i helgen, ser verkligen fram emot hans nya album. kram och hälsa kevin från mig:)

2010-03-23 @ 19:35:02
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: Marielle

Lycka till med tvätten! Det är aldrig roligt o tvätta men det är skönt när det är gjort



2010-03-23 @ 20:01:26
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Ulrika

Hoppas det går bra för Kevin i Skövde, men det tror jag :) Åh så kul att du får spendera lite tid med kompisen :) Speciellt att hon ska stanna hela helgen :) Det är så kul när man kan catcha upp så :)



Lycka till med tvätten, det är ju tyvärr sånt som måste göras :P



Ha det fint! :) Pussar och kramar <3<3

2010-03-23 @ 21:50:43
URL: http://ullisprat.blogg.se/
Postat av: sofia söderström!

Åhh längtar till plattan ! :)

Det är inte specielt kul att tvätta :/

Men dett tipps är att lyssna på musik samtidigt , brukar jag göra !



Haha , du och kevin är så otroligt söta tillsammans!



Just det ja , skickade en "vän-ansökan" på facebook (tänkte att det kunde vara kul att ha dig där ) , accepterar du sådant eller vill du att den ska vara privat i och med att du har blogg och delar med saker i ? Haha en liten fundering jag fick bara :)



btw ; Jag tycker om ditt svamel :)



kramar från sofia ! <3

2010-03-23 @ 23:02:10
URL: http://diaryofsofia.blogg.se/
Postat av: Faster C

Ja, mammor kan konsten att skämma bort lite...=).

Som sagt var, torrköttet är i riktigt säkert förvar hemma hos oss under några vecker...hehe;)

Förresten, markus följer den maltesiska delegationen på lång skotertur idag=).

Kramar, hälsa Kev!

2010-03-24 @ 08:57:24
Postat av: Eileena

ÅH! JA! Så jäkla fint att att äntligen få ses igen. Alldeles för sällan som vi konstaterat ett antal gånger ;P Ni har verkligen skaffat er en fin lya. La just upp en del bilder från min vistelse på min BDB nu. Fina bilder :) Men vi måste bestämma nån tid på MSN så vi kan dela bilder med varandra ^^

Puss & kram fina du!

2010-04-14 @ 23:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle