Twilight

Har börjat lyssna på twilight ljudböckerna.
Har sett båda filmerna och älskade dem!

Kevin är i falun idag, nu sitter han nog på bussen påväg till nästa
spelställe. Då är det ju faktisk en riktigt bra idé att fördriva tiden med
ljudböcker! Har aldrig lyssnat på det tidigare men jag gillar det skarpt!
Dessutom så slipper man tänka på allt runt omkring vilket är guld värt.

Har lyssnat på första boken och är på slutet på den andra, tycärr så dog
batteriet i min mp3 spelare precis innan sista kapitlet! otur! Jag som va
så inne i det! Får ladda den ett tag, för jag ska inte sova innan jag hört det sista.
Det skulle vara omöjligt, skulle bara ligga och tänka på det hela tiden, trots att jag
redan vet hur det slutar i och med att jag sett filmerna. :P
Hörde att tredje filmen skulle komma ut i juni, någon som vet något om det?

Over and Out.



Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Josse

japp den 30 juni närmare bestämt!



visst är de bra =)

underbara böcker =D

2010-01-30 @ 01:12:53
URL: http://myrollercoasterlife.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej Sofia :) Håller med om att Twilight är grymt bra! :)Har sett första filmen och ska börja läsa böckerna nu :) Ska ta och se den andra filmen också en dag snart :P



Hoppas det gick bra för Kevin i Falun, men det tror jag säkert :)



Ha en bra dag! Pussar och kramar <3<3

2010-01-30 @ 09:07:32
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: Marielle

Filmerna är underbara! Har inte läst böckerna men kanske ska försöka göra det



2010-01-30 @ 11:57:14
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: kia

Härligt med ljudböcker när man inte har tid att läsa själv lyssnar jag när jag promenerar och arbetar hemma. Läsa böcker är annars en skön avkoppling. Hoppas att du kan njuta av det fina vädret här i Stockholm solsken, blå himmel, nysnö och 10 grader kallt.Ha en bra dag idag!

2010-01-30 @ 13:52:37
Postat av: Gabriella

Tjena sofia! hoppas allt är toppen med er. jag har också sätt filmen. Jag saknar er så fruktansvärt mycket, jag kan inte sluta tänka på er. din blogg har blivit super fin. sköt om er och ta hand om er..

2010-01-30 @ 15:01:15
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej Hej Sofia!

Visst äe det en väldigt bra uppfinnig med ljudböcker:) Det har jag oxå haft nytta av, dock har jag inte lyssnat på Twilight, men andra bra böcker. Jag har börjat läsa den första bocken i serien( dock inte en ljudbok)och har sett den första filmen, och tyckte den var bra. Helt klart värt att se den.

Ha de bra Sofia:)

Pussar o Kramar Maria

2010-01-30 @ 15:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle