Tillbaka i Stockholm

I måndags kom vi hem från Norrland igen.
Måste säga att jag blev glatt överraskad när jag fick se
att snön vi lämnade innan jul faktiskt låg kvar på backen när
vi kom hem igen. Vilken skillnad det gör!! Ljust och fint ute istället för
grått och trist. :)

Det blir tyvärr ingen bild på julklappen jag och Kevin fick från Ellinor och
Marielle.Det blev helt enkelt inte bra på bild. Men jag kanske gör ett nytt försök senare.

Nu ska jag och Kevin ut på stan och shoppa lite till hans plåtning för den kommande 
hemsidan. Hoppas vi hittar något snyggt :)

Sedan blir det mest troligt Bio, någon som sett Avatar?  Har hört att den ska vara grym.


trevlig helg!
Sofia 

Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Patrik

Jag har sett Avatar!:) Jag tycker faktiskt inte den var bra(A) men alla andra tycker den är bra haha:)



Ha så kul på bion ikväll:) själv ska jag på grammis galan;)



2010-01-15 @ 14:18:04
URL: http://putteisback.blogg.se/
Postat av: Marielle

Härligt att du skriver igen:)

Hoppas Kevin hittar riktigt snygga kläder till hemsidan. Det ska bli riktigt kul att se hur det blir senare.



Nej jag har inte sett Avatar. Den känns inte så jättebra men det kanske den är.



2010-01-15 @ 14:38:48
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Ulrika

Hej Sofia :) Kul att höra ifrån dig igen :D Härligt att snön ligger kvar än, som du säger, det gör skillnad :)Allt känns mycket ljusare :)



Åh va kul med shopping :D Jag ser så framemot den nya hemsidan, tror den kommer bli super bra :D



Jag har faktiskt inte sett Avatar, men min syrra och hennes kille var och såg den för ett tag sen och dem tyckte den var skit bra :)



Ha det så kul ikväll och ha en trevlig helg! Pussar och kramar <3<3

2010-01-15 @ 14:39:06
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: gabriella

Hej sofia! kul att du bloggs igen. underbart att ni är tillbaka i stockholm igen.. önska att vi kunde få skiit söta bilder på er. ska se musikalen igen den 7 februari i uppsala, kommer någ och ser keevin i torby centrum. ha det så bra och lycka till med allt

2010-01-15 @ 15:13:13
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: Josse

jag tycker den verkar jättebra! skulle vilja se den men ha inte det - än =P

2010-01-15 @ 15:28:50
URL: http://myrollercoasterlife.blogg.se/
Postat av: Maria

Heej Sofia!!

Va skönt och va hemma igen:) Hoppas verkligen att ni hittar något snyggt!! Är så spänd på Kevins kommande hemsida!!!;) Längtar jättemycket!!!

Har också hört att den filmen ska vara bra! Hoppas att ni tycker om den:)

Puss o Kram Maria!!

2010-01-15 @ 22:25:45
Postat av: Ellinor

Hej, kul att du bloggade! :)

Mysigt med bio, jag har däremot inte sett avatar än.. Var ni och såg den sen, gillade du den?



Hoppas att ni hittade något snyggt inför Kevin plåtning. Ska bli riktigt kul och spännande med ny hemsida för Kevin.

Ha det bäst Sofia! Kram♥

2010-01-16 @ 13:12:05
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av:

<ni måste se den i 3D. den var kunglig då!

2010-01-16 @ 23:23:07
Postat av: emelie

hej underbara Sofia. Skit vad kul med all snö :D

Avatar har jag inte sett tyuvärr så kan inte säga nåt sorry.

Ha det gott emelie

2010-01-20 @ 20:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback