Tack!

Hallå!

Tack alla ni som kommenterat om min nya design. Vad roligt att ni gillar den!
Äran ska såklart gå till Marielle och Ellinor som gjort hela designen!
dom är ju OTROLIGT duktiga! Bra jobbat tjejer! :)

Spelningen i Torsby blev verkligen hur lyckad som helst. Det var ca 4000 personer
i publiken! Människor så långt ögat kunde se.
Vi bodde på ett super fint hotell i Sunne, Selma heter det. Någon som bott där tidigare?
Vi unnade oss faktiskt var sin massage på förmiddagen eftersom vi hade lite tid att fördriva
innan soundcheck. Jag har aldrig fått en massade förrut. Det var underbart! Precis som jag
föreställt mig att det skulle kännas.

När vi åkte nattåg från Sundsvall till Torsby natten mot månad upptäckte jag på morgonen att
min ryggsäck var borta. I den hade jag mitt smink, badkläder, lite varmare kläder men framför allt:
MIN DATOR! Jag fick panik på morgonen och tro mig, det var ett av mina värsta uppvaknanden jag
varit med om. Vi missade nästan våran hållplats bara för att vi så ivrigt letade igenom vår hytt.

Jag var rätt nere under dagen men Kevin fick mig att må bättre och övertygade mig om att det kunde varit värre.
När jag givit upp allt hopp om att någonsin få tillbaka min laptop ringde det en kvinna i förmiddags och sa
att de hittat min dator på en pup i Sundsvall som vi ätit middag på i väntan på tåget.
Gissa om jag blev GLAAAD! Det trodde jag aldrig. Vilken jäkla tur alltså! Jag hade inget minne av att
jag lämnade den där. Men det gör detsamma. Huvudsaken att jag fick tillbaka den.

Nu ska jag se lite desperate houswifes! :)

Kram
sofia

Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Marielle

Oj vilken tur att du fick tillbaks väskan. Man blir ju lite förskräckt men det är tur att det finns fina människor:)



Varsego:) Det är riktigt kul att höra att många gillar det nya:)

Du är verkligen värd detta!



2010-01-27 @ 20:52:16
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Ulrika

Hej Sofia :)

Ja designen är super och Marielle och Ellinor är så duktiga :)Bilderna är verkligen sååååå himla fina :)



Härligt att spelningen gick så bra och att det var så mycket folk! :) Super kul ju! :)Skönt att ni kunde få massage på hotellet också, kan tänka mig att det var riktigt underbart :)



Nej men herregud, jag kan säga att jag hade också fått panik om det hade hänt mig! Men det är ju skönt att du fick tillbaka datorn iallafall :D Tur! :)



Ha en skön kväll! :) Pussar och kramar <3<3

2010-01-27 @ 20:52:30
URL: http://ullisprat.blogg.se/
Postat av: Michelle D.J.

Grymt fin design och ja, Ellinor och Marielle har gjort ett superjobb. :) Kram

2010-01-27 @ 20:53:04
URL: http://tusenleenden.blogg.se/
Postat av: Maria

Heej Sofia:)

Kul att det var lyckat i Torsby! Låter som ni haft det jättekul:) Och fått massage och grejer:) låter TOPPEN!!

Tur är ju bara ordet, det var en OTROLIG tur:) Va otroligt skönt att du fick tillbaxs den!!!! Du är en riktig turtjej;)

Klart att vi tycker om din nya design!!! Den är ju hur SNYGG som helst!!!

Ha det så bra!

Puss o Kram Maria

2010-01-27 @ 22:06:05
Postat av: Josse

skönt du fick tillbaka datorn... jag hade fått jättepanik med om jag slarvat bort min dator!



Roligt du skriver lite igen...



alltid lika kul att läsa! <3

2010-01-27 @ 22:29:03
URL: http://myrollercoasterlife.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej gumman! Vilken fin blogg du fått. Du kan verkligen känna dig nöjd. Ellinor och Marielle är superduktiga måste jag säga.

2010-01-27 @ 22:49:49
URL: http://lenalundgren.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Hej o tack va glad jag blir. Känns som att allt du gjort för mig Sofia var de självklart att ja gärna hjälpte Marielle och framförallt dig med designen. Nu hoppas jag bara att du håller uppe detta bloggandet, hihi :)

Gosh! Tur att din dator kom i rätta händer igen!!



Önskar jag kunde kommit till Torsby, för de hade varit så kul! Men men.. jag hoppas på fler spelningar framöver.

Stor Kram!

2010-01-27 @ 23:13:47
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Gabriella Sanders<3

Hej sofia:)

Hittade din fina blogg!:)

Hur mår du?

Hoppas du mår bra för det gör jag:)!

Hoppas vi ses snart igen!

Det var så roligt föra gången!

Kram Gabbi Sanders (i Rönninge)



2010-01-28 @ 17:10:09
URL: http://hejgabbis.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Heej Sofia! Oj det var ju inte roligt att höra, men det viktigaste är att du fick tillbaka väskan. det kunde ha varit värre som keevin sa.. hoppas att jag får se dig snart, det var ju otroligt länge sen jag såg dig.. saknar dig och keevin så himlans mycket. kram och skööt om er väl

2010-01-28 @ 19:01:50
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: Linn

Åh så skönt det lät med massage. :) Men vad hemskt med ryggsäcken, jag känner paniken ända hit! På laptopen har man ju så mycket som är privat, bilder och andra saker. Jag skulle "dö" om någon tog våran... Måste ju ha varit underbart när den där kvinnan ringde! Hoppas att du har en fin kväll, kram.

2010-01-28 @ 20:01:35
Postat av: Britt-Marie

Vilken tur du hade Sofia som fick tillbaka din laptop. Jag vet hur det känns i maggropen när saker försvinner.Hade själv turen att få tillbaka en borttappad plånbok av en vänlig själ.



Britt-Marie

2010-01-29 @ 09:10:05
Postat av: kia

Vilken tur att det var rätt person som fick tag i din

ryggsäck kan sätta in mej i känslan när du upptäckte att den var borta! Vad roligt med mycket folk i Torsby o massagen måste ha varit underbar.

2010-01-30 @ 13:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle