laaat!

hej hej!

Igår var min vän Hanna och Emilia hemma hos mig och åt middag,
hade lagat den grekiska pytt i pannan som faktiskt gick  hem ;)
ROLIGT! För jag är ju ingen mästare i köket! Det blev rätt sent innan
vi la oss, Hanna sov över för hon kände att det blev för sent för att ta tunnelbanan!
Smart tjej för det är fan inte säkert att vara enam tjej på nätterna i Stockholm!
Jag ska införskaffa ett överfallslarm, finns att köpa på Claes Olssons! tycker jag alla tjejer ska ha
när de går hem från krogen sjävla osv! Det finns så många SVIN här i världen!

För övrigt var det tänkt att jag skulle tvätta idag, men hade verkligen ingen energi till det:S
Får ta tag i det till veckan istället.

Igår var många från Arvidsjaur och såg HSM i Luleå :) Och väldigt mycket familj också,
Moster, Kent, Mamma, Pappa :) SKOJ! Pratade med Kevin när han satt i bussen påväg till Umeå igår,
han var mycket nöjd och var så glad! :)

Vill lägga till en liten notis till er fans som ringer till mig och vill träffa kevin efter föreställningarna,
jag kommer för de mesta inte vara med Kevin på turnén. Så jag vet inte alls hur brottom de har efter förestänningarna till nästa ställe osv. Dessutom så är det väldigt lite tid över till att äta/varva ner osv mellan showerna när de har dubbla föreställningar, och om de står 50 presoner och vill ha autografer så kommer ju inte Kevin att hinna äta osv. Kevin ÄLSKAR att träffa sina fans, det är det bästa som finns för honom. Men samtidigt måste man ha lite förståelse också. Han måste hinna hämta sig mellan föreställningarna. Det är viktigt för att kunna prestera. Det är en jätte jobbig situation, för kevin vill hinna med alltihop. Men man är  ju inte mer än människa. Ni  ska dock veta att han är som en SOL när han ringer mig och berättar om förestllningarna och alla underbara fans! Ni betyder mycket för honom!

Vill också tipsa er (som inte redan hört den) om en låt som verkligen sats sig på hjärnan och som I LÖÖÖVE!
Lyssna och njut: http://www.youtube.com/watch?v=1Eyj8viFmf4

Bye bye

Sofia

Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Anonym

såg dig på tunnelbanan men vågade inte prata med dig

2010-01-24 @ 00:47:14
Postat av: Ulrika

Hej Sofia :) Wow, din blogg har verkligen blivit super fin :)



Åh det låter ju super roligt :)Låter som en bra idé det där med överfallslarm, som du säger det finns ,många svin därute och det är bättre att vara säker!



Kul att många från Arvidsjaur var och tittade på Kevin :) Kan tänka mig att han var extra glad då :)



Självklart kan man förstå att Kevin inte alltid har tid, han måste ju hinna ta det lugnt och äta också!



Tack för tipset om låten, superbra är den! :)



Ha det bäst!! Pussar och kramar <3<3

2010-01-24 @ 14:01:28
URL: http://ullisprat.blogg.se/
Postat av: julia

Åh, så himla fin din blogg har blivit nu! :)

2010-01-24 @ 14:13:59
URL: http://juliawilberts.blogg.se/
Postat av: malin L

Vad fin bloggen har blivit :D Häftigt med en bild här där man ska kommentera också:) Kram

2010-01-24 @ 14:28:22
URL: http://m4ll4n.blogg.se/
Postat av: Linnéa

fin blogg. :)

2010-01-24 @ 14:47:24
URL: http://typlinnea.blogg.se/
Postat av: marielle eriksson

heej kära sofia :

2010-01-24 @ 15:10:02
URL: http://mariellebus.blogg.se/
Postat av: marielle eriksson

heej kära sofia :D asså shit vad fin din blogg blev, otroligt fiin :D och bilderna på dig blev så jäkla snygga :D först så trodde jag att jag hade kommit in på fel blogg haha :P din blogg blev ju WOW säger jag bara :D I love your blogg sofia haha :P :D



Jag förstår precis, kevin måste ju få lite lugn och ro också , han kan liksom inte gå och träffa alla sin fans bara sådär på spelningar och sånt när han har mycket annat han måste göra men att kevin säger att vi betyder mycket, ger honom gläjde och massor med andra gulliga ch snälla ord han säger gör den så enormt glad, det betyder mcyket för oss =)jag skulle ju inte bli arg om kevin kom och sa till mig att han inte hinner prata om jag nu skulle träffa honom på t.ex. någon spelning. det är en sak jag liksom skulle respektera av kevin :)



hehe ja den låten, lyssnade på den väldigt mycket förut:) den är ju as bra :D när jag lyssnar på den brukar jag alltid ställa mig upp och dansa haha men det blir så när jag lyssnar på typ dunk/dansmusik, man känner att man bara vill resa sig upp och "skaka loss " :) hehe



men ha det så bäst sötis :) gymt bra jobb med bloggen gumman :) saknar er <3<3

puss & kram <3<3

2010-01-24 @ 15:17:32
URL: http://mariellebus.blogg.se/
Postat av: gabriella

Hej sofia! vad fin bloggen blev. jag förstår verkligen av det du skrev. jag har inte sätt dig på jättelänge men jag hoppas att jag får se dig imorgon i torsby centrum.. hoppas allt är bra med dig. stora kramar från gabriella!

2010-01-24 @ 17:35:08
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: Josse

fin din blogg har blivit! =) gillar skarpt! <3

2010-01-24 @ 19:05:14
URL: http://myrollercoasterlife.blogg.se/
Postat av: Vonne

Hej Sofia! Jättefin blogg och snygga bilder på dig. Jag hajade till först när sidan kom upp som om jag kommit fel men det hade jag ju inte. Snygg som sagt! Mycket kloka ord du skriver också om såväl svin och den absoluta motsatsen dvs Kevin. Roligt att det går bra och hoppas verkligen att alla förstår att han måste få lite vila också för att orka. För även om han älskar att ge autografer mm så behövs ju vila emellan föreställningen så gott det går. Jag tror nog de flesta har förståelse för det.

2010-01-24 @ 19:58:22
Postat av: Christina faster

Hej Sofia!



Vad fin din blogg är!!! Vi åkte och såg musicalen, jag o Janne, den var riktigt bra!!!

Kram på dig!

//

2010-01-25 @ 11:45:25
Postat av: kia

Snygg hemsida o bra foto på dej!

Vad roligt att grekisk pytt blev bra det här med matlagning blir nog bra man brukar ju säga att övning ger färdighet.

Överfallslarm är bra, har själv köpt en till min dotter o hennes kompisar.

Det finns något som heter NATTKNAPPEN DIN LEDSAGARE I LUREN. Det är till för alla som rör sig i Stockholms län o känner sig otrygga. Telnr : 08 50 44 66 66 fredagar o lördagar 23 - 03.30

Lycka till i kväll o hoppas att det inte är för kallt!

Här är länken: http://www.stockholm.se/Fristaende-webbplatser/Stadsdelssajter/Sodermalm/Soderandan---Det-lokala-brottsforebyggande-radet/Artiklar/Nattknappen/

2010-01-25 @ 12:18:06
Postat av: Britt-Marie

Grattis till din nya hemsida som är jättesnygg och med fina foton av dig.Ja du Sofia det är trist att man inte ska kunna känna sig säker ute på gatorna. Kia gav dig ett bra tips såg jag. Vad Kevin anbelangar så tror jag som Yvonne att fansen har förståelse för att Kevin inte alltid har tid att prata eller skriva autografer. Ha det gott.

2010-01-25 @ 13:14:50
Postat av: Maria

Heeej Sofia!!!

WOW, vilken SUPERSNYGG blogg du har nu!!!!!!! Det är verkligen JÄTTEFIN!!!! Den ska du absolut vara nöjd med!!!!!

Låter supertrevligt med vänner på middag!! Kul att det blev lyckat!! jag tycker också att alla tjejer ska skaffa överfallslarm!!! Det är verkligen mycket SVIN ute!!! Fy sjutton!!

Ja, vem vill tvätta på en lördag?? Inte jag i alla fall;) Du gör helt rätt som ska ta det i veckan i stället!! Kul att familjen såg på musikalen:) De kan inte vara annat än nöjda när det är Kevin som är med:)

Kevin betyder VÄLDIGT mycket för oss också, det ska både du och Kevin veta!!!! Ska absolut lyssna på låten;) Den är nog jättebra:)

Du får ha det sååå jättebra Sofia!!

Pussar och Kramizar

Maria



ja

2010-01-25 @ 21:02:19
Postat av: susanne

Hej Sofia vilken snygg hemsida du har gjort och du är ju så söt på bilderna.Ja det är så tråkigt att man ska behöva vara rädd som tjej för att våga ge sig ut i Stockholm.Kul att din hemlagade grekiska pytt blev omtyckt av din kompis.Och visst kan Kevin behöva lite lugn och ro efter föreställningen det är han väl värd,men det är ju många som vill ha hans autograf och foto.Tänk om man kunde bestämma innan musikalen börjar att ett visst antal kan få träffa honom efteråt,men det är väl en omöjlighet förstås.

Sköt om dig idag och ge en stor kram till Kevin från mig,Sussie i Kalmar.

2010-01-27 @ 10:24:36
Postat av: G E L I C A <3

Snygg bloggdesign ^^

Kraaam

2010-01-27 @ 18:04:20
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/
Postat av: Linn

Hej Sofia! Åh, grekisk pyttipanna är så gott! Vi brukar göra det någon gång ibland. :) Överfallslarm låter smart, men det är så himla sjukt att det ska behöva vara så. Att man inte ska våga gå ut ensam på kvällarna...

Sen måste jag bara säga att du har fått en så fin design på bloggen! Och bilderna är jättesnygga, du är så fin! :) Kram

2010-01-27 @ 19:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle