Avslutningsfest!

Idag är det sista svängen för high school musical! Vet att det har varit ett
riktigt äventyr för Kevin att få vara med i en musikal och han har verkligen
bevisat att han är mångsidig!

Sista föreställningen är i Norrköping, de bor dock på ett hotell i Linköping där
avslutningsfesten ikväll ska hållas. Jag har haft den turen att bli inbjuden :)
så jag ska sätta mig på ett tåg klockan 15.30 i eftermiddag. Förhoppningsvis
så är det inga förseningar!!! *peppar peppar* 

Även om det blir tråkigt att säga hejdå till alla man lärt känna så får jag trösta mig
med att jag får ha hemma Kevin några helger  nu här framöver! :)

Ha en riktigt härlig Söndag!

Ciao!


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Ellinor

Välkommen till Linköping Sofia! Jag var och såg HSM (för fjärde gången) igår här i stan och det var jättebra. Kändes som de gav allt på scenen verkligen.

Hoppas du får en bra kväll och inte allt för sorglig avslutningsfest!

Kram :)

2010-02-28 @ 11:34:15
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Marielle

Kevin har verkligen vart hur duktig som helst



Ha en bra kväll och hoppas inte det blir alltför sorgligt

2010-02-28 @ 12:35:01
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: sofia söderström!

Ja han är verkligen mångsidig!

men som du säger , det är ju skönt att få ha sin pojkvän hemma :)



Hoppas tåget inte blir försenat nu då!

Kram från sofia ! missa ya!

2010-02-28 @ 13:32:14
URL: http://diaryofsofia.blogg.se/
Postat av: Sanna eklund

Hoppas festen blir bra!

Och som du säger, Kevin har visat att han kan göra det mesta!

Ha honom inte hemma alldeles för länge bara ;) Ha det så kul sen!

Kram!

2010-02-28 @ 14:23:15
URL: http://thaeklunden.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej Sofia! :)

Kevin har varit så duktig och klarade rollen som Troy helt briljant! Jag har varit och sett den 3 gånger och musikalen och Kevin blev bara bättre och bättre för varje gång! :)



Förstår att det kommer bli lite sorgligt på festen, men som du säger, så kommer du ha Kevin hemma lite fler helger iallafall :P :)



Ha en fin kväll och ha så kul på festen! :)



Pussar och kramar <3<3

2010-02-28 @ 15:10:35
URL: http://ullisprat.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Hej Sofia! Keevin har varit underbar i musikalen,hoppas nu får det bra på avslutningsfesten, gud vad jag saknar dig, det var otroligt länge sen jag såg dig sist, ha det bra själv, kram:)

2010-02-28 @ 15:39:17
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: emelie

Hej sofia.

Nej vad kul med fest :).

En fråga bara: vad jobbar du med??



Kram Kram :)

2010-02-28 @ 17:20:27
Postat av: Britt-Marie

Hoppas att ni får en minnesvärd kväll. Jag kan tänka mig att det för Kevin känns lite extra i kväll. Du måste samtidigt vara glad åt att få ha Kevin hemma lite mer nu.Nu väntar vi alla fans av Kevin på hans album och eventuella andra överraskningar.

Britt-Marie

2010-02-28 @ 18:21:53
Postat av: kia

Ha så kul i kväll o det är ett härligt avslut på musikalen. Kevin har ju klarat det med bravur o nu väntar nya äventyr.

Ser fram emot hans andra album! Stor kram till er båda o ha en trevlig kväll!

2010-02-28 @ 19:46:13
Postat av: susanne

Hej Sofia,ja det måste kännas konstigt för Kevin att musikalen nu är till ända,men du får ju som sagt ha honom hemma lite mer nu.Ni kan nog behöva ha lite ledigt tillsammans och riktigt ladda batterierna inför den nya skivan och andra kul grejor som Kevin kommer att göra framöver.Hoppas att ni hade det kul på avslutningsfesten igår.

Ha en riktigt bra dag och hälsa och krama Kevin från mig,Sussie.

2010-03-01 @ 08:19:42
Postat av: marielle eriksson

Heej sötis :)



gud det känns verkligen konstigt att musiclaen är slut nu men kevin har verkligen gjort ett toppenjobb med musicalen :) så enromt duktig som han har varit är helt fantatiskt =) man blir så glad och stolt över honom :) jag har bara sett musiclaen en gång men det var den bästa föreställningen jag har gått på :D



hörde att ni var och såg filmen " Alice i underlandet " :) vad kul :) hoppas att filmen var bra da :D har själv inte sett den men skulle vilja , den verkar vara ganska bra faktist :D



saknar er sötnosar, jag hoppas verkligen att jag på något sätt får träffa dig och kevin snart för det var ett tag sen :( :(



ha det så bra

massor med kramar till er båda <3 =)

2010-03-04 @ 09:49:38
Postat av: angelica

såg musikalen den 25 februari den var så bra:)

2010-03-04 @ 20:25:40
Postat av: Gabriella

Hej Sofia! hoppas allt är bra med dig och kevin, jag saknar er verkligen otroligt mycket. har inte sätt dig sen förra året, men kevin såg jag sist den 7 februari i uppsala på musikalen. puss och kram, hälsa honom från mig!

2010-03-05 @ 19:17:54
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: Ellinor & Marielle

Tack snälla Sofia för kommentaren på Kevins fansite!

Hälsa Kevin och tacka för han bloggade så fint om oss och alla andra sidor med!

Kramar från oss ♥

2010-03-08 @ 22:09:54
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle