Träning

Känner mig så stolt över mig själv.
i början av sommaren skaffade jag mig ett gymkort :)

Det är ju inte det lättaste att börja ett nytt liv men sedan jag
skaffade gymkortet så har jag börja träna regelbundet.
Det är ju förstår alltid lite jobbigt innan man tar sig iväg  men när
man väl gjort det så infinner sig en känsla av välbefinnande.

Jag fattar inte att jag väntat så länge innan jag beslutade mig för
att sätta ingång med träningen på allvar. Kan verkligen rekommendera
alla er som tänkt börja men inte riktigt fått tummen ur än att börja så snart
som möjligt. Man orkar mer, blir piggare och känner sig lite som en ny människa.

:) But thats just me :P


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Ulrika

Du ska vara stolt Sofia! :)Som du säger det är inte lätt. Ska själv också ta tag i träningen så for gymmet öppnar här nere där jag bor snart :)



Ha en skön dag :) Kramar <3<3

2010-08-16 @ 13:56:59
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: Marielle

Du är så duktig!

2010-08-16 @ 15:06:16
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Ellinor

Jag ska uppdatera mitt gymkort nu till höstterminen! Det bästa tycker jag är att man känner sig så nöjd efter ett pass :)

Keep it up!!!

Kramis

2010-08-16 @ 17:22:25
Postat av: Maria

Härligt jobbat Sofia:) Funderar faktiskt att fixa ett gymkort, men jag har inte vart säker. Men med din motivation med gymkort, så kanske man skulle ta och skaffa sig det så småningom:P

Ha det bäst och fortsätt kämpa på gymmet:)

2010-08-16 @ 21:25:52
Postat av: Gabriella

hejsan! Tack sofia för idag, du är en riktigt söt tjej.. hälsa kevin och fråga om han kan komma till solna centrum någon gång! Kevin är världens bästa kille.. ta hand om er, ha det bra! hoppas vi ses snart igen!! stora kramar

2010-08-21 @ 17:52:59
URL: http://kevinsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle