Ljuvliga Dag!

Vilken perfekt dag jag haft!!!!
Underbart väder, fina, goa och fantastiska vänner!

Sovde över hos min vän Sanja natten till idag. Vaknade av att Hanna ringde mig
och undrade över vad vi skulle göra idag. Så fort jag såg vilket lovely väder vi hade så
var svaret givet: SOLA och BADA!!!!!

Vi hade alla med oss olika frukter som vi smuttade på samtidigt som vi pratade om allt mellan
himmel och jord. Det var som tidigare nämt en super lyckad dag.

Vissa stunder ska man ta till vara på. Speciellt nu när mega värmen tycks ha hittat tillbaka
till Sverige. För det är ju faktiskt så att innan vi vet ordet av det så är den mycket långa, kalla
och mörka vintern här...


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Maria

Tjena Sofia! Jag håller verkligen med om att det var kanonväder igår:) Sommaren har hittat tillbaka!! Men, som du säger, snart så är vintern här och då måste vi verkligen ta tillvara på de här underbara dagarna:) Va skönt och härligt det låter att spendera dagen med sina vänner och äta frukt, en sån dag skulle man ha varje dag;)

Hoppas att du har det bra annars, och det är verkligen roligt att du har börjat att blogga igen, har saknat dig och dina blogginlägg så mycket!:)

Ha det bra, och hälsa Kevin:D

Puss o Kram Maria:9

2010-08-15 @ 12:41:07
Postat av: Maria

Tjena Sofia! Jag håller verkligen med om att det var kanonväder igår:) Sommaren har hittat tillbaka!! Men, som du säger, snart så är vintern här och då måste vi verkligen ta tillvara på de här underbara dagarna:) Va skönt och härligt det låter att spendera dagen med sina vänner och äta frukt, en sån dag skulle man ha varje dag;)

Hoppas att du har det bra annars, och det är verkligen roligt att du har börjat att blogga igen, har saknat dig och dina blogginlägg så mycket!:)

Ha det bra, och hälsa Kevin:D

Puss o Kram Maria:)

2010-08-15 @ 12:42:12
Postat av: Kia

Visst var det härligt med en varm sommardag, det känns som ett bonus. Man kan ju alltid hoppas på fler. Ha det så bra!

2010-08-15 @ 22:20:34
Postat av: Ulrika

Åh låter härligt! :) Skönt att du hade en sån bra dag :) <3 Kramar

2010-08-15 @ 22:31:23
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Vinner jag dessutom pris är det er jag delar vinsten med.



http://blogg.veckorevyn.cm/pinsamt/2010/08/01/lankar/



Skulle iaf bli jätteglad för din röst

Kram Bitte

Postat av: Ellinor

Håller med dig, vissa stunder ska man verkligen ta vara på! :)

2010-08-15 @ 23:48:28
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle