Imorgon....

... När jag vaknar kommer jag vara påväg mot Arlanda och EGYPTEN! wiiiieee!
Fan va NICE! Sitter här och klockan är nu 19.00 på kvällen och plötsligt slår det mig:
Det är är forfarande ljust ute!!!! Det är minsan ett sommartecken det!!
Man blir piggare och gladare! Kanske när vi kommer tillbaka så har björkarna börjat slå ut!
who knows? hoppas på det iallafall...

Nu ska vi isäng.. Måste stiga upp klockan 4.00 imorgon för att hinna med planet...

Glad påsk på er!

När vi kommer tillbaka ska jag uppdatera med en massa fina bilder!
Missa inte det :)

Natti!

Sofia


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Ulrika

Ja visst blir man piggare när det är så ljust och härligt ute :) Riktigt härligt är det :)



Åh så himla skönt för er, hoppas ni får det riktigt underbart i Egypten :) Det är ni värda :) Passa på att njuta nu av varenda sekund och vila upp er ordentligt :)



Ha det så bra och trevlig resa! Ska bli kul att se bilderna sen :) Pussar och kramar <3<3

2010-04-01 @ 19:08:32
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: Marielle

Ha det nu så jättebra i Egypten!

Kram

2010-04-01 @ 19:10:27
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Gabriella

Ha det så roligt, lycka till med allt och trevlig resa. kul med bilder sen, puss och kram. hälsa kevin

2010-04-01 @ 19:45:13
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Ta hand om er och hoppas ni får bra väder med massor sol!

Stor Kram till er båda från mig.

2010-04-01 @ 21:49:23
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: ~Fia~

åhh vad kul! :D

Ta vara på tiden nu & det viktigaste av allt , HA SUPERKUL!



// sofia! (:

2010-04-01 @ 22:20:30
URL: http://diaryofsofia.blogg.se/
Postat av: kia

Ha en skön semester, njut, slappa och lapa mycket sol så du laddar batterierna! När du kommer hem så är det vår. Tänk vad härligt!

2010-04-01 @ 23:59:19
Postat av: emelie

Hej sofia!

Hoppas det verkligen blir kul för er!

OCh bra väder får vi hoppas.

Hälsa! Kram

2010-04-02 @ 10:17:46
Postat av: susanne

Ha det nu så skönt i Egypten och riktigt vila ut med mycket sol och värme.Så när ni komer hem har nog våren kommit ännu längre och ni får ta nya tag med det ni håller på med.Hälsa och krama Kevin så mycket.Hoppas att flyget kommer iväg i rätt tid.

Hälsn.Sussie.

2010-04-02 @ 13:27:26
Postat av: Gabriella

Hej sofia!

hoppas ni har haft det trevlig i Egypten!

hälsa kevin att jag har skrivt en sak till han där och att jag har gjort en bild som han ska få han av mig, stora kramar från gabriella! har inte sätt dig sofia sen förra året, det var verkligen länge sen jag såg dig.. hoppas vi ses snart..

2010-04-08 @ 15:30:21
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: Eileena

FAN VA FINT! Egypten! Hoppas ni få en underbar tid där. Glöm inte fota så man får se lite va skoj ni är på :) Och ja, det är ett verkligt sommartecken, så skönt, längtar som tusan till sommaren. Vi måste försöka fixa nån mer visit då, åt nått håll :D

2010-04-14 @ 23:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle