Lördag kväll

God kväll!


Sitter ensam hemma och väntar på att Kevin ska komma hem från en
lång dag på Tv-huset. Han åkte 10.00 imorse och kommer nog inte hem
förrän vid midnatt skulle jag tro.

Har haft världens oflyt idag, gick och skulle handla och när jag skulle betala
så funkade inget av mina betalkort. Wh000t?! Skit irriterande. Har ett handelsbanken kort
och ett danskebank kort och inget funkade. Tänkte att det kanske var nått fel bara med
butikens kortläsare men när jag gick för att ta ut pengar (vilket är en liten promenad bort)
så funkade det inte heller att ta ut pengar. Ehm? Ok? Det funkade senast igår kväll.

Får försöka imorgon igen. Funkar det inte då så får jag helt enkelt ringa banken. SUCK!

Nu ska jag käka lite popcorn och se en av filmerna jag hyrde.

Ciao Ciao ! :D

Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Marielle

Nämen vad spännande:) Man får väl inte veta vad han gör där antar jag.



Oj, vad märkligt, betalkort kan vara lite problematiska ibland har jag märkt, men det brukar lösas i butiken.. Hoppas det löser sig för dig!



2009-09-05 @ 21:05:17
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Ulrika

Hej bästa Sofia! :)

Åh, låter väldigt spännande :D Undrar just vad Kevin gör där...hmmm.... Hoppas man får reda på det någon gång snart :)

Fy vad konstigt att korten inte funkade :S Det är så himla irriterande när det händer såna saker alltså, men hoppas du lyckas lösa det imorgon :)

Ha en mysig kväll sötis! :) Pussar och kramar <3<3

2009-09-05 @ 21:15:07
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: Britt-Marie

Hejsan Sofia. Usch vad trist med dina kort men det ordnar sig nog. Ha en fin kväll.

Kram



Britt-Marie

2009-09-05 @ 21:19:31
Postat av: Annica

halloj, ja, jag har mina ideér om varför Kevin är på TV huset.Hoppas det blir som jag tror :)

Betalkort är till för att fungera!!!!!!!

Hoppas du får ordning på det.

Hälsningar

Annica

2009-09-05 @ 21:59:41
Postat av: Janet

Oj da! Hoppas att dina kort fungerar snart <3

Vilka filmer har du hyrt?? :)

2009-09-05 @ 22:08:53
URL: http://janecita.blogg.se/
Postat av: maria

God kväll på dig också Sofia!!!

mmm, va spännande att Kevin va i tv-huset idag!! Undrar vad han gjorde där...;) Det får vi nog reda på snart!!!!

Fyyy, va jobbigt när ingenting fungerar!!!! Korten ska ju fungera tycker man ju!!!!!!! Hoppas verkligen att det löser sig för dig!!!! Tala gärna om sen hur det gick med kortet!!!!!

Ha en underbar filmkväll!!!! Vilken film är det??;)

KRAMAR MARIA:)

2009-09-05 @ 23:27:17
Postat av: kia

Tycker att det är pinsamt när kort inte fungerar! Man vll att dom ska fungera då man nästan aldrig har kontanter på sig. Vad spännande..... vad kan Kevin göra så länge på TV-huset? Well time will tell! Stor kram, får se om jag får en glimt av dej i folkvimlet i morgon!

2009-09-06 @ 00:13:55
Postat av: Linnea Gröning

Haha när jag och Jenny skulle hem från Halmstad hade vi inte världens flyt heller, vi hade jättejättebrottom till bussen och skulle handla lite att äta innan, så skulle hennes "låtsas" pappa betala, så funkade inte hans kort heller, så skulle han ta ut pengar och de gick inte heller så han fick säga till dom att han kom tillbaka senare så vi hann med bussen xD Fyfan va panik man fick. Usha. Men vi klarade oss iaf. Haha. Hoppas vi syns idag! Jag är nervös som jag vet inte vad! HAH! DU ÄR BÄST FINASTE SOFIA! <3

2009-09-06 @ 06:27:07
URL: http://kevinjamesborg.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Hej Sofia, vilken otur du hade med korten. hoppas att det ordnar sig. hoppas du mår bra? vi ses senare idag kanske om du kommer.. kram kram gabriella

2009-09-06 @ 10:15:36
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: sussie

Ja visst kan man bli galen när inte betalkorten fungerar,men hoppas att det löser sig idag.Vad spännande med vad Kevin har gjort i TV-huset,men det får man väl reda på snart.Den som väntar på något väntar aldrig för länge,sägs det ju i ordspråket.Kram på dig Sofia från Sussie.

2009-09-06 @ 10:28:54
Postat av: SofiaSöderström!

Sånt är skit irreterande ... men om det inte ger sig så är det väl som du säger , bara att ringa banken (:

vad hyrde du för filmer då? (:

kram sofia <3

2009-09-06 @ 10:31:57
URL: http://flikkansofia.blogg.se/
Postat av: a a m a n d a (:

Hej sofia <3



Oj då det var en låång dag , Då bör han ha varit trött, väl ? <3



Nej men gud vad jobbigt, stackars dej ! <3 Jaja, om det inte ger sig så får du ta och ringa banken då, för så kan det ju inte fortsätta :/ <3



Det låter härligt :D Vilka filmer hyrde du då ? (:



kram amanda

2009-09-06 @ 17:54:24
URL: http://www.nogg.se/kevinborgstar
Postat av: a a m a n d a (:

åhh gud sofia, nu blir jag sådär upprymd för att jag läser texten om och om igen (; vad kan kevin ha gjort i tvhuset ? (: det ska jag klura på <3



kram till dig <3

du är underbar (:



/ amanda <3

2009-09-06 @ 17:55:48
URL: http://www.nogg.se/kevinborgstar
Postat av: Vonne

Inget är så irriterande som när betalkort inte fungerar, hoppas det löser sig snarast! Jag har precis som signaturen Annica också min aning om vad Kevin gör på TV-huset så länge. Ska bli kul att se om jag får rätt - hoppas det! Sköt om er!

2009-09-06 @ 18:17:46
Postat av: Ulrika

Hej Sofia :) Hoppas allt är bra och att det löste sig med korten. Jag har gjort en liten fanvideo till dig och Kevin :) Den innehåller en massa bilder på er :) Om du har lust att se den så kan du gå in på min fansite http://nogg.se/kevinborg4ever :) Pussar och kramar <3<3

2009-09-06 @ 19:36:45
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: Ellinor

Tack för igår Sofia! :)

Du är & Kevin är de bästa som finns.

2009-09-07 @ 20:11:38
Postat av: Emilia Kostenniemi

Åååh, hoppas att det löser sig! Sånt där är inte kul! Och btw. Jag har kollat massa bilder som kompisar taigt från kungsan i söndags. Asså ja gråter nästan, jag ville verkligen vara där! Saknar dig så tokigt mycket, det går inte att beskriva! Senast- Malmköping, jag vet inte vad jag ska säga. Jag sitter med tårar i ögonen och med det är jag seriös, när är nästa gång? :( Jag klarar inte av att inte veta det är hemskt! Jag vill träffa dig nu. Jag vill prata med dig nu. Varför var jag tvungen att vara bortrest just i helgen? stugan kunde ha väntat! Men nej, då var ja tvungen att åka med:( Jag saknar dig massa sofia ! KRAM! <3

2009-09-07 @ 21:04:28
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Hejsan sofia, Tack så mycket för igår! Kevin var underbar igår, han är den bästa som finns.

2009-09-07 @ 21:35:16
URL: http://kevinsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle