Ikea Montering

Hej alla vänner.

Jag vet att jag varit en trööögis på att blogga på sista tiden.
Dels beror det på att vårat internet inte funkat den senaste veckan
och att jag inte haft nått särskilt att blogga om.

Men nu så.. Blir det andra bullar :P

Har varit på Ikea idag och handlat en bokhylla, ett skrivbord, skrivbordsstol och en Byrå.
Varorna kommer imorgon någon gång. Jag gruvar mig redan över att montera ihop allt!
Det är minsann inte det lättaste. Tur att jag har Kevin: Mr Handyman himself.. Eller? ;o)
Vi har ju flyttat till en ny lägenhet. Större och fräschare! Känns hur bra som helst.
Men vi har fortfarande en hel del kartonger stående i vardagsrummer och sovrummet med
bland annat en massa kläder i. Så det blir skönt att få undan dem i veckan.

Hmm... Försöker komma på något mer att skriva. Men detta får räcka för den här gången.

Återkommer snart igen!
I promise! :P

Sofia

Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Ellinor

Hej Sofia!

Åh, du bloggar, I love it, som du vet ;)

Vad härligt med större lägenhet, hoppas ni får iordning på allt snart. Hihi handyman himself, de va bra!

Hoppas du skriver snart igen.

Kramar

2009-10-30 @ 19:50:52
Postat av: Janet

Va roligt att ni 2 fortsätter framåt <3 Och va roligt att du bloggar igen ^^

Kram!!

2009-10-30 @ 20:17:41
URL: http://janecita.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hoppas ni trivs i er nya större lägenhet :)



Hälsa Kevin, Ellinor & jag saknar er båda <3

2009-10-30 @ 21:03:05
Postat av: Ulrika

Hej sötaste!! :)

Vad glad jag blev nu när jag såg att du bloggat igen :D Kul att ni handlat nya saker till lägenheten, det är alltid kul med lite nytt :) Jag tror säker ni kommer lyckas sätta ihop alla sakerna, det klara ni nog galant :)Va kul med en större lägenhet också :) Hoppas ni kan få ordning där så fort som möjligt, det kan ju va lite jobbigt att ha saker överallt :P

Saknar dig och Kevin ska du veta!

Ha det bra!! Pussar och kramar <3<3







2009-10-30 @ 21:41:25
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: Marielle

Hej Sofia!

De va längesen. Har saknat dig.



Åh va härligt med lite nytt:) Lycka till med ihopskruvandet av alla grejer. Ja vet att de inte är de lättaste precis

Kram på dig!

2009-10-30 @ 22:05:14
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Gabriella

Hej Sofia!

Vad roligt att ni har hittat en större lägenhet.. vart bor ni nu då?? Jag vet att du inte kommer att

säga det till någon alls.. Ha det bra så ses vi snart igen..

2009-10-30 @ 23:36:41
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: Maria

Heej Sofia!!!

GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD VAD JAG HAR LÄNGTAT EFTER DIG!!!!!!! HAR SAKNAT DIG SÅÅÅÅ MYCKET!!!!!! KÄNNS HUR BRA SOM HELST ATT FÅ LÄSA DINA BLOGGAR IGEN!!!!

Håller verkligen med om att det är jobbigt att montera ihop IKEA-möbler!!!! Det måste va det jobbigate som finns!!!!! Vet hur det är!!!Jag kan bli galen av att det inte passar ihop!!!!! Men är man fler, så brukar det lösa sig, oftast;)Om du och Kevin hjälps åt, så kommer ni att lösa det!



Måste bara säga att jag var i Stockholm och såg på musikalen den 24 oktober. OCH DET VAR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ BRA!!!!! JAG BARA ÄLSKADE DET!!!!!! HAN VAR SÅÅ BRA, SÅÅ DUKTIG, JÄTTEROLIG OCH JÄTTEBRA PÅ ATT AGERA PÅ SCENEN!!!!! JAG SKULLE KUNNA SE DEN OM OCH OM IGEN!!!!! FÖR DEN VAR SÅÅÅ BRA!!!!!!! KAN BRA SÄGA, DU MÅSTE VARA JÄTTESTOLT ÖVER HONOM!!!!!! FÖR DET ÄR JAG I ALLRA HÖGSTA GRAD!!!!!!! HELA MUSIKALEN VAR SÅÅÅ JÄTTEBRA, SÅ DET FINNS INTE!!!!

HÄLSA HONOM FRÅN MIG ATT HAN VAR URGRYM!!!!

HA DET SÅÅ BRA SOFIA!!!!

PUSSAR O KRAMAR

// MARIA:)

2009-10-30 @ 23:42:22
Postat av: Putte

Roligt med en blogg igen:D:D



Alltid roligt att åka till ikea haha:DD:



hoppas ni mår super bra:)



/Putte

2009-10-30 @ 23:45:34
URL: http://putteisback.blogg.se/
Postat av: SofiaSöderström!

Har ni flyttat? jaha xd

Saknat dina blogg inlägg :)

men jag ska inte säga något..

har inte bloggat något själv

på länge på min blogg ...:P

Du får säkert ihop sakerna !

Annars har du ju som du säger , kevin :P

själv är man hur kass som helst på att

montera ihop saker... pappa hjälper mig

nästan jämt när det är något sådant!

den 4 oktober såg jag kevin i musicalen

skit bra är han! + att det var första gången jag var i stockholm :P

men kommer du hänga med på hans " high school musical turne"?

För jag ska åka på high school musical igen , men dock inte i stockholm denna gång , utan skövde , så det skulle vara kul att träffa dig också då...!



Men ha det bäst , så hörs vi.

kramar från sofia !

2009-10-31 @ 00:11:13
URL: http://ssofiijaah.blogg.se/
Postat av: Kia

Vad härligt att du bloggar! Har förstått att ni varit upptagna. Hoppas att ni får lite lugn o ro när allt är färdigt. Skönt med en större lägenhet, hoppas att ni kommer att trivas bra, lycka till med monteringen av alla möblerna! Stor kram!

2009-10-31 @ 00:58:23
Postat av: emelie

Hej undebara Sofia ^^



Äntligen bloggar du ! :D

vad kul att ni har flyttat igen :)

Kolla görna min bilddagbok

(bilddagboken.se ) jag heter diinemelie asså x)



Det skulle va jätte kul om du ville kommentera till mig :D



Kram kram ! <3



2009-10-31 @ 08:21:04
Postat av: Britt-Marie

Hejsan Sofia. Du har varit saknad av många kul att du är tillbaka igen.Ser att ni har flyttat då har ni haft mycket att göra det är en massa pyssel både före under och efter flytt. Skruva ihop ikeamöbler är inte min grej tur att man har en händig man,själv har jag inte tålamod till det. Men lycka till med monterandet av era nya möbler och fortsatt trevlig helg.

Kram



Britt-Marie

2009-10-31 @ 15:13:00
Postat av: marielle eriksson

heej sötis :D WIIE , VAD GLAD JAG BLIR att du bloggar igen :D :D :D I LOVE IT :D har saknat att få läsa dina härliga inlägg enormt, har saknat din blogg helt enkelt väldigt mycket. Har känns tomt att du inte har bloggat på ett tag så aa det är väldigt kul att du börjar blogga igen :) Toppen säger jag bara ;) :) åå vad kul att ni har flyttat :) hoppas att lägenheten är bra då:D ;) hoppas att ni också får ihop sakerna i morgon också men det tror jag nog att ni kommer att klara :) jag själv kan ju inte heller montera ihop såna där saker men lycka till med det i morgon i allfall :)och fortsatt trevlig helg :) ha de så bra , saknar dig och kevin enormt !!! :( <3 massor med kramar till er båda :) <3

2009-10-31 @ 20:22:20
URL: http://mariellebus.blogg.se/
Postat av: marielle eriksson

btw HAPPY HALLOWEEN :D ;)

glömde skriva det xD



Massor med HAPPY HALLOWEEN kramar :P <3

2009-10-31 @ 21:42:09
URL: http://mariellebus.blogg.se/
Postat av: Neko

Jag var och såg din kevin i musikalen igår :D han var ju en bra troy! jag hade tvekat lite på att se han i en musikal, kan han spela teater och sådana tankar har snurrat i mitt huvud. men han var jätteduktig :D

2009-11-01 @ 10:31:19
URL: http://nekos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle