Sex and the city maraton

Hej hej!

Igår hade jag besök av Frida, hon hade inte sett vår nya lägenhet än
så det var kul att visa henne. And she liked it :P
efter att ha "skvallrat" lite så såg vi sex and the city. Ganska många avsnitt.
Vi har alltid samma problem att komma ihåg vilket avsnitt vi såg sist. Den här gången
skrev hon upp vilket avsnitt vi slutade med så blir det mindre bök nästa gång. :)

På kvällen gick vi ut med några av HSM gänget. Tog några öl och umgicks. Himla trevligt.
Ikväll kommer en kompis till Kevin hit och ska käka middag med oss. Jag tror att det blir
tacos. Jag är sjukt jungrig nu. Peppe kommer inte förrän 17.00 så jag får nog ta mig en macka
om jag ska överleva tills dess :) Efter middagen blir det nog film skulle jag tro. Känner mig rätt
avslappnad så det ska bli skönt att bara dega framför tv:n.

Imorgon måste vi upp med tuppen. Kevin ska till en skola och repa med en barnkör. 8.15
börjar deras lektion och då måste vi vara där. Kan nog bli rätt skoj :)

Hoppas alla mår bra.

Kram!
Sofia

Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Marielle

Va trevligt o umgås lite:)

Åh tacos är en av mina favoriter:) Hoppas ni får det bra senare:)



Lycka till imorgon o hoppas det går bra för Kevin:)

2009-11-16 @ 15:09:55
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: gabriella

Hejsan, kul att du bloggade idag:)

Skiit vad jag saknar keevin, vilken skola ska han till imorgon kl 8.15? kan du kommentera min blogg? skulle jättegärna vilja veta vilken skola han ska till. jag kommer och ser musikalen den 28 november, kommer att sitta längst fram i mitten och fråga om han kan kommentera min blogg www.kevinsofia.blogg.se kan du säga det till kevin?



Stora kramar och ha det bra!

2009-11-16 @ 15:12:21
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: gabriella

Lördag 28 november kl 16:00. kommer jag och ser musikalen.. ha det så bra ikväll, trevlig med en filmstund och tacos, det är riktigt gott.

2009-11-16 @ 15:14:27
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej sötaste :)

Kul att du hade besök igår :) Det är alltid så mysigt att träffas, skvallra och mysa lite :)Sex and the city är en grymt bra serie också :)

Åh så gott :) Älskar tacos, mums!! :) Då får ni ha det så trevligt ikväll och hoppas att det går bra för Kevin imorgon, men det är jag säker på att det gör :)Ha så roligt!! :)Pussar och kramar <3<3

2009-11-16 @ 15:50:54
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: emelie

hej undebara sofia :)



Det var inte så jätte kul att ni fick lite bök mitt i allt x)



Men det fixar väl alltid sig , hoppas vi ^^)

Men vad kul imorn :D

det skulle va jätte skoj om ni ville komma till Öland nån gång och typ hälsa på :)<33



Puss och kramar till er två :)<3

2009-11-16 @ 16:08:20
Postat av: Ellinor

Sex and the city är så hiiiimla bra! :)



Vad roligt att Kevin ska sjunga med en barnkör, du får gärna skriva mer om de, spännande :) Om jag vore ett av de barnen i kören skulle ja nog dö av lycka om Kevin skulle komma dit!



Kraaam

Ellinor

2009-11-16 @ 19:39:55
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Emma

Jag älskar sex and the city, dom är så roliga!

2009-11-16 @ 20:17:04
URL: http://enordgren.blogg.se/
Postat av: Maja.

vad mys med satc-marathon!

2009-11-16 @ 20:50:44
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Maria

Tja Sofia!!

Gött med att Frida kom o hälsade på:) Alltid smart att skriva upp vart man är så att man vet det tills nästa gång;) Kul att gå ut o käka med några av HSM-gänget!! och oxå kul att Kevins Kompis kom på besök:) Nu fick ni dtt en varsin vän till er;) men sen är det ju alltid gött att slappa framför tv:en;) det tycker jag med om att göra!!

Kul för Kevin att öva med en barnkör!! Har hört talas om detta av min kompis, och vi är GANSKA avundsjuka på dem som får sjunga med Kevin!!!!!

Nåja...;)

Ha det så bra!! Hälsa Kevin!!

Puss o Kram Maria

2009-11-16 @ 20:50:51
Postat av: Fasrer C

2009-11-17 @ 10:23:54
Postat av: Faster C, menar jag...

Hoppas att ni får en trevlig helg nu när Matilda kommer och gör stan osäker...=)

Kram

C

2009-11-17 @ 10:25:22
Postat av: Marielle Eriksson

2009-11-17 @ 11:34:40
URL: http://mariellebus.blogg.se/
Postat av: Marielle Eriksson

Heej gulliga sofia :) åå vad kul:) tycker själv om serien " sex and the city " :) men det blir bara att jag kollar på det någon gång i bland, filmen sex and the city är jäkligt bra faktist:) tacos, det var ett bra val:) själv älskar man tacos :D lycka till i morgon i skolan då :) jag tror att kevin kommer att klara att sjunga med en barnkör galant, det kommer säkert att bli jättebra :D ha de så bra :) många kramar till både dig och kevin:D ´miss you both :( <3<3<3

2009-11-17 @ 11:40:18
URL: http://mariellebus.blogg.se/
Postat av: kia

Tänk vad härligt att sjunga med barnkör,dom tyckte säkert att det var coolt! Det var klokt att skriva ner vilket avsnitt ni skall börja med nästa gång.Ha en bra kväll o lycka till på torsdag det kommer att bli häftigt! Försökte att få tag i biljett men tyvärr omöjligt då jag inte har blivit inbjuden, du får väl berätta hur det var! Stor kram!

2009-11-17 @ 22:45:15
Postat av: Helene

Jag undrar om du arbetar någonting? Söker du, eller hur går det?

2009-11-18 @ 16:30:04
Postat av: gabriella

Heej sofia! hörde att kevin blev sjuk idag, det var ju otrolit tråkigt att höra. gud vad ledsen jag är över det. kan du fråga hur han mår? är det något allvarligt? skriv lite om hur kevin mår. jag vill gärna veta det.. kramar gabriella

2009-11-19 @ 19:20:58
URL: http://kevinsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle