Sena nätter

Har haft så himlans svårt att sova de senaste nätterna..
Och jag trro att det flesta av er som har pojkvän/make kan intyga om att det inte finns
något mer störande när man har svårt att sova än när man hör sin kille sussa sött bredvid. hehe.
Dock så vet jag att han fötrjänar det.. Och jag vill verkligen inte väcka honom! han har dubbla föreställningar av musikalen imorgon.. så jag är glad över att han sover som en stock :)

Tyckte det var bättre att sätta sig framför datorn en stund, himla bra tidsfördriv.

Matilda (min kusin) hälsade på oss förra helgen. Jäkligt skönt att hon kom! Vi hade hur trevligt som helst, shoppade och gick på bio!
By the way- nån som sett nya twilight filmen - new moon?
Jag är ett stort fan! Älskar själva historien och att det fångat något nytt kring vampyrer! skulle nog
vilja säga att det är vår tids romeo och julia! MY GOD vilken(a) bra film(er)!!! Kan knappt vänta till 3:an kommer!!

Satt just och tänkte "OM"... Har ni gjort det förrut?
Man hittar på saker som till exempel tänk "OM" jag hade världens coolaste bil... Eller tänk "OM" jag var född i kungafamiljen... finns en massa saker man kan spela på...

Men min tanke fastande på en speciell sak... nämligen "tänk om jag hade en syster"...
Jag började undra en massa saker... hade vi kommit överrens, skulle hon ha varit min lilla syster eller min stora syster... hade hon sett ut som mig?...
Ibland tänker jag på hur coolt det hade varit med en syrra... Någon som tänker som mig och någon jag skulle kunna ringa de sömnlösa nätter då jag behöver någon att prata med..  Någon som hade varit en syrra och en bästa vän som finns där no matter what!!! Jag har vuxit upp i en familj med två bröder.. Och jag skulle absolut inte byta bort dem eller nått.. men visst hade det varit rätt schysst med en syrra som man hade kunnat snåla kläder från, som hon vuxit ur osv.. Jag är rätt säker på att vi hade bråkat ganska mycket också men det hade varit okej eftersom blod är tjockare än vatten osv.. Men det är sånt man aldrig får veta..

Sedan är det ju faktiskt så som en kille påminde mig om idag när jag provade en ny platt tång, "Girls with straight hair wants curly.. and girls with curly hair wants straight hair)... Så kommer det nog alltid att vara... Det kommer alltid att finnas frågetecken som man undrar över och som man aldrig kommer få svar på...

Nu tror jag att min filosofiska del av hjärnan har fått nog för en kväll och behöver lite skönhetsömn:)



Natti natti..

Sofia




Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Putte

Härligt med ett inlägg:)



hehe aaa, jag kan inte heller sova;)ska nog sova strax ändå;)



Ha d great!:)

2009-11-29 @ 03:08:35
URL: http://putteisback.blogg.se/
Postat av: Marielle

Jag me har haft lite svårt o sova de närmsta dagarna och datorn är nog det bästa man kan använda för att låta tiden gå lite



Den filmen vill ja se:) Twilight var riktigt bra. Jag får se till att den kommer hit nångång, jag är me o väljer lite filmer ibland så:) men vi får oftast inte de mest nyaste filmerna direkt utan får vänta nån månad eller mer...



Absolut. Tänk OM.. de va en bra fråga..men de är inget man får veta,tyvärr



Ja ska försöka sova nu me

Godnatt!



2009-11-29 @ 03:12:00
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Ulrika

Hej bästa :)

Åh, det är så jobbigt när man inte kan sova, och som du säger, det är lite störande när ens pojkvän eller så sover som en stock, jag vet hur det är hehe.... Hoppas du lyckades somna tillslut iallafall :)

Härligt med besök :)Det är alltid så mysigt :) Jag har faktiskt inte sett Twilight filmerna än... Alla säger att dem är så himla bra så jag får nog ta och se dem snart :)

Ja så brukar jag tänka också... OM jag inte gjort så, eller OM detta hade hänt osv.... Men det är ju såna frågor vi aldrig kommer få svar på tyvärr....



Ha en underbar dag!! Pussar och kramar <3<3



2009-11-29 @ 08:59:56
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: Janet

Jag brukar också tänka så...tänk "OM" jag hade en tvilling och en massa andra saker...Men ja som Ulrika säger: det är ju såna frågor vi aldrig kmr att få svar på.

Ha en bra dag!! <3

Älskar dig och Kevin!!

2009-11-29 @ 09:39:29
URL: http://janecita.blogg.se/
Postat av: marielle eriksson

2009-11-29 @ 10:12:51
URL: http://mariellebus.blogg.se/
Postat av: amanda.h !

jag har själv sovit som en stock de senaste nätterna ... my god vad skönt ! :D

idag ska vi julpynta här hemma hos mig (: hit och dit med ljus & granris, stjänor att hänga i fönstrerna & att baka lussekatter o pepparkakor (;

såå mysigt . min lilla bebis, alltså kaninunge, sixten, har fått två små julkulor hängda på sin bur + röd julbelysning som är stjärnor brevid buren, han verkar tycka att det är SÅÅÅÅ spännande (:



jo jag har en storastyster. vi liknar varandra VÄLDIGT MYCKET och har varandra no matter what . sen har jag ju en bror också, men det är lättare att prata med en syster som har gått igenom allt man själv går igenom du vet, !



jag brukar tänka "tänk om jag hade en lillasyster... jag skulle leka med henne, lära henne saker och vara en förebild för henne. det vore underbart.", men somsagt, allt är som det är och jag är glad över att ha en storebror & storasyster, we have each other no matter what happens (stavning?!)



.

jag ÄLSKAR twilight . den är bäst !



kram mandis .



.PS! min blogg om kevin är inte aktiv nu, ordnar en ny.



p&k ,<3

2009-11-29 @ 10:22:45
Postat av: marielle eriksson

hehe oj blev lite fel xD men jag måste säga en sak, gud vad du skriver bra sofia :D jag har ju själv en blogg men vet inte riktigt vad jag ska skriva om och när jag väl tänker göra det så vet jag kanppt inte alls vad jag ska skriva för att få det låta bra eller kul men du skriver alltid otroligt bra vilket gör inlägget roligt och spännande att läsa =) jadu, att inte kunna somna på kvällen händer för mig också ibland vilket är jobbigt för då är man jätteseg på morgonen nästa dag i stället :/ man ligger där med sina tankar, undrar saker som man alldrig kommer få svar på och såna här tankar, som du säger, "tänk om..." ne det finns så många saker som man undrar här i livet :) men tankar som oftast får fortsätta vara just en tanka/undran . JAG ÄSLKAR TWILIGHT FILMERNA :D filmerna har verkligen gjort en stor succe, dom gör allting så himla fantatiskt, vampyerna, den farliga men ända romantiska kärleken mellan edward och kristin är helt otroligt och spännande =) jag kan kolla på filmerna om och om igen, att dom kan få filmerna bli så rätt är otroligt , är också ett stort twiligt fan och jag längtar ihjäl mig till nästa film :D har ju själv sett new moon och tycker att det är så coolt allting med vargarna, att dom kan få dom se verkliga ut , liksom oftast brukar man ju tänka på att det är datorgjort men när det gäller om twilight tänker man inte på det, allting känns så verkligt :) men aa filmerna är bäst helt enkelt =) hehe oj vad lång kommentar det blev, förlåt (A) men hoppas att allt är bra med dig och kevin , kevin verkar ju vara frisk nu i allfall vilket är enormt kul att få veta :) ni två får ha det så bäst, bamsekram till er båda <3 miss you <3<3

2009-11-29 @ 10:26:55
URL: http://mariellebus.blogg.se/
Postat av: Mikaela

vad jobbigt att du inte kan somna :/



men det var ett intressant inlägg Sofia :), själv har jag en lillasyster och en "halv" storasyster! Kan vara rätt jobbigt ibland men också väldigt bra med syrror :)

2009-11-29 @ 10:59:30
Postat av: Britt-Marie

Hej Sofia.Jag känner igen det där med att ha en sovande man bredvid sig och man är klarvaken själv. Angående filmen du nämner är det inget för mig, själv tänker jag gå och hyra flickan som lekte med elden. Jag såg män som hatar kvinnor och måste bara se fortsättningen.Ser att du har två bröder, själv har jag tre systrar. När jag var yngre önskade jag mig en bror men man kan inte få allt och jag älskar mina systrar. Det var jobbigt när vi var yngre (jag är äldst)men idag har vi kul tillsammans och jag får ha mina grejer ifred.Trevlig advent.

Kram



Britt-Marie

2009-11-29 @ 11:24:37
Postat av: Gabriella

Heej sofia! Det var ju inte roligt att höra. jag hade svårt att sova i natt för att jag inte vet när jag kommer att få se keevin igen, men jag fick se han igår och det var underbart roligt. han är ju bara för underbar, ni är ju så sööta tillsammans.



kram och hälsa till kevin från mig och fråga om han gillade rosen han fick igår av mig..

2009-11-29 @ 12:24:07
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: Sanna eklund

Hej! Jag ska nog se New Moon, fast jag tycker inte Twilight var särskilt bra faktist :/ Men New moon kanske är bättre!

Jag skulle också vilja ha ett syskon, men jag är ensam :( Det är så tråkigt, för jag har inget syskon, min närmaste kompis bor ungefär en mil ifrån mig, jag hatar att bo där jag bor, och jag är pälsallergiker! Haha xD Så sorgligt ;__; Nämen, jag skulle gärna ha en tvillingsyster, det har jag tänkt många gånger.

Hm, det där med håret, jag har egentligen ganska rakt hår, men ville ha lockigt som du sa, så jag permanentade mig, och det funkar jättebra ^^'



Är det bra med dig annars? :)

Kram Sanna!

2009-11-29 @ 12:25:04
URL: http://thaeklunden.blogg.se/
Postat av: Josse

den filmen är jättebra... älskar jacob =) hm, usch... "tänk om" saker är bara jobbiga ibland faktiskt... hm ang. syster biten... jag kan säga att det inte är roligt heller i längden... är stora syrra till 2....

2009-11-29 @ 13:05:10
URL: http://myrollercoasterlife.blogg.se/
Postat av: Tommy L

Men du är ju född i en kunglig familj =)

2009-11-29 @ 18:01:03
Postat av: Maria

Heej lilla nattugglan!;)

Förstår om du vill sitta vid datron när du inte kan sova, det skulle jag också ha gjort:)

Men det är också lite smågulligt när de sussar lite i sömnen! Och jag håller med dig, han förtjänar vekligen att sova som en stock, när han jobbar o sliter med musikalen och allt annat!! En riktig lugn och sansad natt förtjänar alla!!

Kul att din kusin kom!!! verkade som ni hade det jättekul!:) När du ändå tar upp New moon, så var också min kompis och titta på den, och hon är också ett STORT fan av dem!! HON ÄR GALEN I TWILIGT!!!!! Men ska nog också kanske se den när den kommer ut på DVD.

Ha det sååå jättebra, och dröm sött!

God natt

// Maria

2009-11-29 @ 19:59:53
Postat av: Sofia

Jag såg New moon för en vecka sen och jag håller verkligen med, den är jätte bra. :)

Var även på Göta lejon igår och såg Kevin i High school musical. Så underbart bra den var! Hälsa Kevin att han var fantastisk. :D

Kram kram.

2009-11-29 @ 20:21:19
URL: http://sofiaholm.bloggplatsen.se
Postat av: kia

Fint blogginlägg Sofia, var lite orolig undrade faktiskt om du blev sjuk.

Vad tråkigt att du har svårt att sova men sånt händer ibland o då är det tur att man har datorn. Vad roligt att din kusin kom i alla fall.

Har inte sett Twilight filmerna.

Har själv 3 bröder o en syster, håller med det att det kännas bra att ha någon man kan dela tankar med när man är sömnlös.

Hoppas att du får sova bättre i natt.

Jag håller tummarna för Kevin på lördag!

Stor Kram!

2009-11-29 @ 23:08:55
Postat av: matilda

hej kusin!

JAAA! så kul det var att hälsa på dig och kevin! jag hade superkul! :D

längtar efter er, tur att ni kommer hem till jul!

HA DET BÄST!

KRAAAAM/Matilda

2009-11-30 @ 03:20:13
URL: http://www.matildaomallt.blogspot.com
Postat av: emelie

hej Underbara Sofia !



Jag kom hem från Malta igår. Det var det finaste jag sett !!!!!!

Kevin och du hade rätt om att det är ett paradis.



godnatt :)



Kram <33

2009-11-30 @ 08:49:34
Postat av: gabriella

Heej Underbara sofia! hoppas allt är bra med dig. jag skulle vilja ha svar på frågan sen, Vad gjorde keevin i fredags? hälsa keevin att han är världens bästa artist och att jag saknar han otroligt mycket. ha det så bra sofia.

2009-11-30 @ 14:37:48
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: Marsel

Hejsan Sofia! (:

Ja du, jag har också svårt för att somna... vet inte varför. Brukar sitta uppe till 02.00-03.00 och sen ska jag upp till skolan vid 07.00. Men jag tycker om nätter, det är så gött att sitta uppe med min syster, vi brukar sitta vid varsin datorn och kolla massa roliga grejer och lyssna på musik, ibland sjunger vi och dansar haha, det är livet! Men det blir ju så himla jobbigt att stiga upp för att gå till skolan sen. Det är verkligen underbart med systrar... Jag har 6 st =) och baaaara en stackars bror haha... Men mina fyra äldsta systrar har redan gift sig och flyttat hemifrån (: På julen och nyår och så är det himla kul asså! Vi är över 20 pers tillsammas, allas barn och män o.s.v. Jag längtar till julafton! Massa paket :D Nog om det (:

Jag måste ta och se Neew Moon snart asså, känns som om jag inte hunnit se den eller något. Har haft så mycket plugg nu senaste tiden. Alla säger att den är bra, och den första var ju underbar så jag måste se den strax :D Nu blev det för mycket... men men, du får ha det så bra och hälsa Kevin! puss puss <3

2009-12-02 @ 23:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle