Phuuuu

Nu är vi nästan klara med monteringen.
Bara en byrå och en bokhylla kvar nu. Jag har satt ihop de
lättare sakerna och väntar nu på att Kevin ska komma hem så vi kan hjälpas åt med
de tyngre grejerna.

Känner mig lite småhungrig, ska nog steka mig en burgare tror jag.

Här kommer förresten lite bilder från "walking with dinosaurs". En riktigt coool föreställning.
Var det någon som såg den? Dom såg verkligen äkta ut. Det var över mina förväntningar.
Men jag får nog ändå säga att jag är glad över att dom inte finns idag, bland oss. Åtminstone
de allra största! Mötte man en sådan i verkligheten så vore man minst sagt chanslös! Det skulle
ju krävas en bomb eller liknande för att få stopp på den. 

  














Ha en fortsatt trevlig söndagskväll :)

Sofia


Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Krycklina - mitt liv på krycka!

Åh va fräckt :D

2009-11-01 @ 16:26:04
URL: http://krycklina.blogg.se/
Postat av: Janet

Wow jag vill också dit :O Gud va häftigt!

2009-11-01 @ 16:43:48
URL: http://janecita.blogg.se/
Postat av: marielle eriksson

heej kära sofia :D åå vad kul att nu var och kolla på det :D har själv inte sett det men tycker att dte är så coolt att dom får dinosaurierna se så äkta ut , dom ser ju verkligen verkliga ut :P hoppas att "föreställningen" var bra då =) det verkar ju som det i allafall hehe =) och hoppas att ni får ihop bokhyllan och byrån sen då :) ha de så bäst sötis , massor med kramar till både dig och kevin :) <3

2009-11-01 @ 16:46:18
URL: http://mariellebus.blogg.se/
Postat av: Mikaela

wow det ser coolt ut ju :D Och inne i globen ser jag :)



hoppas Kevin hjälper dig lite när han kommer hem, men det tror jag att han gör :)



Ha det bra båda två <3

2009-11-01 @ 17:08:54
Postat av: Ellinor

Nej det har jag inte varit och sett. Tack o lov finns inte de där stora djuren nu, puh ;)

Vad duktig du är, proffs på att bygga ihop ikeamöbler? :)

Ha de så bra du med!

2009-11-01 @ 17:25:18
Postat av: Vonne

Oj, va kul att du är "på banan" igen med bloggandet, har saknat dig faktiskt men förstår att det ibland blir så att man av olika anledningar inte bloggar en period. Jag är likadan själv. Vilka häftiga bilder!! Men nej, dinosaurier vill jag nog inte ha i verkligheten. Lycka till med "hopskruvandet", följer man de skrivna anvisningarna från A till Ö brukar det faktiskt funka. problemet är ju förstås att man lätt hoppar över det, det händer i allafall mig alltsom oftast. Ha en bra söndagskvälloch hoppas burgaren smakade bra. Själv har jag just satt i mig ugnspannkaka med fläsk. Kram!

2009-11-01 @ 17:51:47
Postat av: Vonne

Oj, va kul att du är "på banan" igen med bloggandet, har saknat dig faktiskt men förstår att det ibland blir så att man av olika anledningar inte bloggar en period. Jag är likadan själv. Vilka häftiga bilder!! Men nej, dinosaurier vill jag nog inte ha i verkligheten. Lycka till med "hopskruvandet", följer man de skrivna anvisningarna från A till Ö brukar det faktiskt funka. problemet är ju förstås att man lätt hoppar över det, det händer i allafall mig alltsom oftast. Ha en bra söndagskvälloch hoppas burgaren smakade bra. Själv har jag just satt i mig ugnspannkaka med fläsk. Kram!

2009-11-01 @ 17:52:04
Postat av: emelie

hej Undebara sofia :)



Min kompis var där :) Jag skulle följt med men det blev inte så :(

isåfall skulle det va kul att träffa dig där :)



Kramar i 1000 på dig och Kevin :) Ni är älskade så ni vet :D <33

2009-11-01 @ 20:06:05
Postat av: Marielle

Åh nej. Tack o lov finns dem inte längre. Skulle nog blivit riktigt rädd om man mötte dem nåndag.



Häftiga bilder och den showen har ja aldrig sett. Det ser ju riktigt häftigt ut



Hoppas ihopskruvandet av möblerna gick bra tillslut:)



Ha det fint

2009-11-01 @ 20:06:30
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Gabriella

Heej sofia! jag hade också tänkt att se den, men jag hade andra grejar som jag var tvungen att göra. kommer du följa med kevin till göta lejon, vill så gärna träffa dig där.

2009-11-01 @ 20:31:48
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: Maria

Tja Sofia!!!

Gud va coolt att gå på det!!! Ja, tänk om de levde kvar, ruggigt!!!

Skönt att de lätta möblerna är klara nu, nu är det bara de jobbiga kvar:(

Men det klarar ni!!;)

Ha det så bra!!

Pussar o Kramar Maria

2009-11-01 @ 20:37:34
Postat av: Ulrika

Hej Sofia :)

Wow, vilka coola bilder :D Kul att ni var och såg den :) Själv har jag inte sett den, men jag hade velat, verkar vara en riktigt cool och häftig show :) Va duktigt av dig att du satt ihop dem flesta av möblerna :) Hoppas ni lyckades bra med dem sista grejerna också, men det tror jag nog :)

Ha en underbar kväll!! :) Pussar och kramar <3<3

2009-11-01 @ 21:03:33
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: kia

Ja, jag var o såg den med min son som gillar dinosaurier. Tyckte att det var intressant att dom gjorde en historie berättelse så man kunde följa vad som hände på jorden tills dom dog ut. Har svårt med att sätta ihop grejer från Ikea det går ju inte fuska sej fram då får man börja om från början. Själv tycker jag att det är jobbigt att sätta ihop en byrå det är lite pillrigt. Lycka till o stor kram, jättekul att du bloggar igen har saknat ditt bloggande, man har väl blivit lite bortskämd!

2009-11-01 @ 21:33:43
Postat av: Britt-Marie

Häftiga bilder. tack och lov så slipper man möta såna vidunder när man går ut. Ha det så gott och hoppas att det gick bra med den sista monteringen av era möbler.

2009-11-02 @ 09:04:13
Postat av: SofiaSöderström!

hej , nej jag har faktist inte sett den :P

men det ´var ju bra att du tyckte om den :)

haha , då är du duktigare än mig på att

montera saker ... men en del saker kan jag faktist montera :P .., hoppas du har det bra :P

massor med kramar från sofia :)

2009-11-02 @ 22:44:51
URL: http://ssofiijaah.blogg.se/
Postat av: Marsel

Coola bilder (:

Min syster och hennes son var och såg den showen :D

Ha det bra, puss!

2009-11-10 @ 14:20:10
Postat av: lili palme 1996

Hej Sofia!



Ponny- Bloggens reklam till dej



Hej Sofia du är en så rar o snäll flicka så vi på Ponny- bloggen söker efetr hästälskare? är du en av dom ? då ger vi dej en möjlihet att kommma in till vår häst-blogg!! eller så kan du ringa oss på via tel: 0704875219

E- Mail: [email protected]



Info om bloggen



På bloggen kan du maila oss, du kan tipsa eller bara sitta lungt o stilla och bara slapna av och läsa häsfakta! Igår så kom STC Svensk Travsportens centralförbund till vår redaktion, så vi ställde någa fiffiga frågor som vad är trav egentligen? dom svarade, vi skrev inder allting så nu har vi på Ponny- bloggen laggt in deras interjuv från igår.



Hjälp



Hjälp finns så gärna, vi på Ponny- bloggen kan nu

hjälpa dej om det är något på tok, vi finns vid din nöd! ring oss eller maila oss!



Brev till din dator?



Brev till din dator är en grej på Ponny- bloggen gör varje vecka, Det som kommer att hända är att varje vecka för du Ponny- Nytts Nyheter in till din dator som startas automatiskt av sej själv när du hälsar på på bloggen!



Stockholm en resa i tiden



Stockholm en resa i tiden?

vad är det för något?



Svar : det är så här att Ponny- bloggen har just startat ett tema som heter Stockholm en resa i tiden, den länken får du sköna dikter Långa historier. inte nog med det! Du kan för första gången kommentera till länken när du har hittat den!



Obs: som första kund hos oss får du ett brev där det står att du är bekräftat in till bloggen! gå in genast till den E- mail när du har titta på våra härliga länkar!



Ponny- Nytts Aftonbladet



Du vet väl vad Aftonbladet är för något? Då vill du väl veta vad Ponny- Nytts Aftonbladet är för något?



Ponny- Nytts Aftonbladet info:



När du går in på denna länk så har du så många möjlihet så vi inte ens kan sikriva det till dej, men några förnuliga tips kan vi ge dej!



Vill du veta vad det är för väder? gå in på länken : Väder på bloggen!



Påminelse



Sofia när du ser den här länken måste du gå in på din E - mail och vänta tills det kommer ett brev från oss!



Mer info får du från Häst - Bloggen



OBS!!!:

Kopierning förbjudet



Skrivet av : Ponny- bloggen



Redaktör: Liliana Palme



Slut



VI SES PÅ BLOGGEN!



2009-11-24 @ 14:47:40
URL: http://lilioted.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle