Ni är...

FANTASTISKA!!! Måste bara få skriva av mig lite.
kollade precis mina kommentarer på bloggen och jag måste säga
att det är faktiskt så att man blir alldeles rörd när jag tänker på
vilka "trofasta" fans Kevin har. Ni har följt honom ända sedan hans Idol-resa
började och stöttar honom fortfarande. Det är faktiskt helt otroligt.

Jag läste en artikel för ett tag sen som handlade lite om Idol och
varför vissa idoler glöms bort, oavsett om man vinner eller inte..
Krönikören menade på att dom fans man får när man medverkar i ett underhållningsprogram som
Idol inte håller i längden. Han menade att fansen egentligen förälskade sig i själva programmet,
inte i idolerna. Programmet sänds ju varje år och man har byter därför favorit år efter år.
Han menade på att det är svårt för idolerna att hålla kvar sina fans.

Därför känns det otroligt ROLIGT att ni fortsätter stötta honom i vårt och torrt!

EN GULD STJÄRNA TILL ER!!!!

Vet också att många undrar över kevins hemsida, varför det inte uppdateras nyheter
och spelningar. Kan bara säga att det kommer bli ändring på det inom en snar framtid.


Trevlig Helg!



Kommentarer
KOMMENTARER
Postat av: Ulrika

Åh va gullig du är Sofia!! :)Jag kommer alltid finnas här och stötta Kevin!! :)Visst kan det komma andra idoler, men ingen kommer i närheten av Kevin!! Ni är några av dem mest fantastiska och underbara människorna som finns!! Ni betyder verkligen så mycket, och jag är så glad att ni finns!! :)

Kul med Kevins hemsida, ska bli kul att se vad som händer :) Pussar och kramar <3<3

2009-11-20 @ 17:29:06
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: Marielle

Jag kommer alltid stötta Kevin. Han är det bästa som finns! Ingen kommer i närheten av det han kan.

Spännnande och se vad som händer med hans hemsida:)



Ni 2 är de finaste som finns



2009-11-20 @ 17:45:23
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: putte

hehe, jag kommer alltid sötta Kevin vad som än händer!:) Jag har nu följt han sedan idol, och följt på många spelningar runt i sverig, satt även breve dig på en fredags final om du kommer ihåg det?



satt på Kevins rad där du och 2 till satt:)



är även glad att lära känna dig, du är så otroligt snäll!



Ha d bäst Sofia, hälsa Kevin!:)

2009-11-20 @ 18:51:19
URL: http://kevinborgsplace.blogg.se/
Postat av: Maria

Heej igen!!

Det klart att vi stöttar Kevin!!!! VI STÖTTAR HONOM ALLTID!!!! JAG KOMMER ALLTID ATT VARA VID KEVINS OCH DIN SIDA!!!! JAG LÄSER OCH FÖLJER ERA BLOGGAR OCH HEMSIDOR VARJE DAG!!!!!! KAN INTE KLARA MIG UTAN ER!!!!!!!! JAG ÄLSKAR ER TVÅ!!!!!!

PUSS O KRAM MARIA

HÄLSA KEVIN ATT HAN FÅR KRYA PÅ SIG!!!!!!!!

2009-11-20 @ 19:06:07
Postat av: Mikaela

Jag kommer alltid stötta Kevin forever and always<3

Saknar er båda otroligt mycket, ni är fantastiska människor båda två med hjärtan av guld <3



massa kärlek till er



(hälsa Kevin att krya på sig från mig<3)

Ta han dom dig Sofia!<3

2009-11-20 @ 21:38:53
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Linn

Vad fint du skriver Sofia. :) Jag tror att Kevin har berört många av oss ända in i hjärtat, och därför vill man vara kvar där och stötta och ge tillbaka lite av det man fått. Sen är han ju fantastiskt bra på allt han tar sig för också. ;)Kul att höra att det kommer att bli ändringar på sidan också, ser fram emot det!

Ha en fin fredagskväll!

2009-11-20 @ 21:52:30
Postat av: kia

Älskar musik, har följt Kevin sedan start. Kommer alltid att stötta honom. Han berör med sin röst,personlighet o han är otroligt duktig. Det är få som berör ung som gammal men det gör Kevin! Stor kram!

2009-11-20 @ 22:03:28
Postat av: Ellinor

En guldstjärna till dig för att du är så gullig Sofia!



Jag kommer och vill alltid stötta Kevin. Jag tror att är man ett äkta fan så stöttar man hur det än går på nått sätt...

Kevin är en fantastisk artist och person.



Ni två är oslagbara, tack för att ni finns.

Trevlig Helg & hälsa Kevin att han får krya på sig :)

2009-11-20 @ 22:10:30
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Britt-Marie

Tack för dina fina ord Sofia det värmer. Är man en sån duktig och underbar person som Kevin är överger man honom inte. Har precis som Kia följt Kevin från första början i idol och Kevin berör så många med sin röst utstrålning och ja orden räcker inte till.Nu hoppas vi att Kevin kryar på sig och blir ordentligt frisk innan han ger sig ut igen. Vill också tillägga att du Sofia verkar vara en sån gullig tjej så ni passar varandra som handsken.

Jättekram till er båda.

Britt-Marie

2009-11-21 @ 09:57:02
Postat av: gabriella

åå vad gullig du är sofia.. jag kommer alltid att tycka om keevin han är ju en så otroligt underbar kille. ha en forsatt trevlig helg och hälsa till keevin att han ska krya på sig.

2009-11-21 @ 11:07:57
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: Saman

Jag bryr mig inte om dagens idoler, bara om Kevin han är bäst och jag kommer alltid att stötta honom och INGEN idol kommer någonsin att vara lika duktig och ha sån fantastisk personlighet som Kevin har. Kevin är verkligen BÄÄÄST,

2009-11-21 @ 11:33:16
Postat av: Putte

Hoppas ni får en bra helg:)



Imorn fyller jag 19 år försten haha;)

2009-11-21 @ 13:30:19
URL: http://putteisback.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej Sofia!Va fint du skriver.

Funderade lite runt artikeln om Idol. Visst kan man vara förälskad i programmet, har faktiskt följt programmet sedan 2004,men jag har absolut inte fått en ny favorit varje år.Kevins fantastiska röst och underbara personlighet har träffat mig så djupt i hjärtat att inget kan rubba det.Sådana artister som han växer inte på träd, så man blir bara så enormt lycklig att han finns.



Sköt om Kevin nu så att han blir frisk.Usch för denna årstid när det frodas influensor. Hoppas du slipper få det.



Kram till er båda

Marie

2009-11-21 @ 14:01:19
Postat av: SofiaSöderström!

Hhaha :)

Jag har kollat på idol sen det började ... men jag har aldrig tyckt om någon så mycket ... till idol 08 ! Han var bara så otroligt bra ! och hur snäll & trevlig som helst... Så man förstår ju varför alla fortfarande gillar honom, & det är ju hur kul som helst att man nte bara skiter i honom utan att alla engagerar sig & åker ut för att se honom och så...



Hoppas han blir frisk nu :)



saknar er , kramar från sofia <3

2009-11-21 @ 14:56:49
URL: http://ssofiijaah.blogg.se/
Postat av: Sanna eklund

Nej gud vad söt du är <3 Jag har följt Kevin sedan Idol ja, och jag har aldrig älskat någon artist såhär mycket och så länge, Kevin är något alldeles extra. Men jag är så himla ledsen att jag inte kan komma och träffa Kevin och dig, och se Kevin, så ofta. Bara någon gång ibland. Men, alla uppträdanden är ju så himla långt bort, och jag är ju så ung, så jag kan ju inte göra vad jag vill. HSM kommer ju till Karlstad, som liggar ca 10 mil från mig, tror du det finns någon chans att kunna träffa Kevin efteråt eller före musikalen? Jag behöver verkligen ett svar på det! Går det på något sätt att träffa honom (och kanske dig? :D) när HSM kommer till Karlstad?

Jag känner mig som ett dåligt fan när jag inte kommer och ser han, men det går ju inte :C Usch, jag älskar honom ändå, av hela mitt hjärta :) <3

Ni två är så himla söta, och du verkar jättetrevlig!

Kärlek till er (: <3

2009-11-21 @ 18:29:52
URL: http://thaeklunden.blogg.se/
Postat av: Marsel

En guldstjärna till dig med Sofia!!!! (: Jag har kollat på idol i flera år och Kevin är min favorit av ALLA som varit med! Sån underbar människa och röst så det finns inte, bara när det gäller Kevin! Då finns allt positivt med (: Kan skriva en hel bok. Men skriver det lite kort istället. Enklare för dig och alla andra haha =) Kevin är och kommer alltid att vara den bästa som har varit med i Idol så är det bara, inget kan toppa Kevins idol-resa. Han satt säkert från början till slut, och till och med i finalen vann han överlägset! Så underbart! Kommer alltid att älskar Kevin och han kommer alltid vara min favorit! Okej det blev lite mycket ändå, men men. Ha det fint!

Hälsa Kevin, kram på er både två =) Love U!

2009-11-21 @ 18:34:35
Postat av: Vonne

Hej Sofia och tack för de fina orden till oss fans! Jag tror nog att det kan vara så att somliga förälskar sig i programmet idol och byter idol varje år. Det gäller inte alls de trogna fansen och när det gäller Kevin så är det något alldeles speciellt. Ingen har som hand tagit tag i mitt hjärta och förutom att han är bra på allt han gör så har han en personlighet och utstrålning som gör mig både glad och rörd. Ni tillsammans är ett så fint par.

2009-11-21 @ 19:11:27
Postat av: Vonne

Oj då, råkade komma åt en tangent så förra inlägget gick vidare innan det var klart. Här kommer fortsättningen: Deltagarna i årets idol kan på intet sätt mäta sig med 2008 när Kevin deltog. Det var som en fest varje fredag som inte alls finns idag. Svårt att uttrycka vad det är men ingen är som Kevin helt enkelt. Jag kommer precis som de andra i Kevins trogna fan-skara alltid att stötta honom, dels för att han är så duktig och dels för hans person. Nu hoppas jag bara att han tillfrisknar snarast och skulle bli glad åt att få höra lite hur han mår, är lite orolig faktiskt och tänker många gånger under dagen på det. Kul också att höra att det snart är något på gång med hemsidan. Jag tillhör dom som uttryckt önskan om bättre uppdatering och tror att Kevin som artist skulle gagnas av det. Jag tänker då mest på de som sporadiskt går in och kollar på grund av att de blivit nyfikna på Kevin och vill se vad som rör sig kring honom. Kul därför att det verkar som något är på gång. Stor kram på dig och hälsa Kevin så gott!

2009-11-21 @ 19:33:06
Postat av: marielle eriksson

kära sofia när man läser det där sitter man och får gtårar, varenda ord går verkligen rakt in i hjärtat och berör den, när man läser dom dära underbara orden blir man så himla glad, orden värmer verkligen, min tacksamhet för allt ni båda gör är så stor, så stor så det kanppt går att beskriva med ord. sitter här och vet inte riktigt vad jag ska säga för att jag är så glad, det finns så mycket som jag kan säga men som jag samtidigt inte får ur mig, tack så mycket, tack för alla fantatiska och gulliga ord ni säger , för allt ni gör, både du och kevin är verkligen guldvärda i mina ögon, ni är två personer som ger oss styrka, som betyder mycket för mig, ni är två personer som jag alltig kommer att ställa upp för, finnas där för, jag kommer alltid stå vid eran sida för ni ger mig så mycket gläjde, lycka och kärlek! jag säger det ännu en gång, TACK TACK TACK, ni är två utav dom personerna som verkligen lyser upp min dag , två personer som jag saknar enormt så att det gär ont, jag hoppas att ni förstår hur glad jag är för eran skull, hur glad jag är att för att ni finns och för att ni dom underbara och fantastiska personer ni är <3 förlåt att det blev så långt "inlägg" , jag menar varenda ord jag säger , du och kevin får ha de så bäst! hälsa kevin att krya på sig :)<3 bug hug too you both<3<3

2009-11-21 @ 22:08:46
URL: http://mariellebus.blogg.se/
Postat av: Sanna eklund

Sofia, jag skulle så gärna vilja träffa dig också, och lära känna dig lite bättre iallafall, för du verkar som en jätteunderbar människa du också, precis som Kevin, och ni är jättefina tillsammans, och jag hoppas ni är ihop förevigt, det borde ni!

2009-11-21 @ 23:07:26
URL: http://thaeklunden.blogg.se/
Postat av: emelie

hej din underbara ängel !



Ja asså Kevin är den bästa idolen som någonsin vatt !!!! Vi alla älskar Kevin ^^



Men guld stjärnan ska va till Kevin och dig , för att ni är så underbara.



Kram Emelie <33

2009-11-22 @ 15:45:42
Postat av: gabriella

åå vad gullig du är. kan du skriva lite hur keevin mår, jag vill gärna veta det, skiit vad tråkigt att han är sjuk. hoppas att han blir frisk innan denna helg för då ska jag se musikalen.. synd om han är sjuk då.. för då blir jag ledsen..

2009-11-23 @ 16:44:49
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: gabriella

åå vad gullig du är. kan du skriva lite hur keevin mår, jag vill gärna veta det, skiit vad tråkigt att han är sjuk. hoppas att han blir frisk innan denna helg för då ska jag se musikalen.. synd om han är sjuk då.. för då blir jag ledsen..

2009-11-23 @ 16:45:24
URL: http://kevinsofia.blogg.se/
Postat av: sussie

Hej Sofia,du är ju så gullig som uppskattar oss fans.En så fin artist som Kevin kommer man aldrig att överge,mycket beror på att han bjuder så mycket på sig själv.Han vill ju alla väl och är godheten himself.

Jag hoppas att han kommer att finnas kvar länge än för oss fans,och mycket är tack vare dig Sofia att du stöttar honom hela tiden.Kram på dig från Sussie.

2009-11-24 @ 16:48:05
Postat av: vonne

Sofia, apropå det du skrev om nyhetsuppdatering på Kevinborg så vill jag passa på att fråga:



Är det fortfarande aktuellt att Kevin kommer till skidskyttepremiären den 2 december i Östersund och på julkonsert den 10 december i Boden?? Det borde ju stå i kalendern på kevinborg och även under nyheterna. Kan du kanske be Kevin blogga om det åtminstone.

2009-11-24 @ 17:09:38
Postat av: Maria

Hej Sofia!

Du är så gullig, jag har alltid trot på att allt har sin mening. Gud förde Kevin och dig tillsammans, ni är underbara människor.

Jag har tittat på idol sedan det började och som dem säger tyckt om olika idoler, men måste säga att det tog stopp när Kevin dök upp. Det finns ingen annan som kan ta hans plats, han är bara bäst. Han är den ända artist som bryr sig om sina fans, vi älskar honom och vi älskar dig. Kommer ihåg hur mycket tjat det var om att Kevin inte skulle prata så mycket om sin kärlek till dig för det kunde irritera fansen. Jag tyckte att det skulle finnas flera som vågade vissa sina känslor som Kevin gjorde för dig och fortsätter att göra. Vem van till slut? ju Det blev Kevin eftersom fansen lärde sig att älska det han älskar, det är helt fantastisk. Du Sofia är en del av Kevin och vi älskar är båda.

2009-11-25 @ 16:00:53
Postat av: Ulrika

Sofia, du är bäst!! :) <3<3

2009-11-25 @ 19:22:45
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: Marie G

Sofia, du har väl läst på Arvidsjaurs hemsida om resan till Malta? Dom pratade om det på radion också. Tänk att ditt möte med Kevin resulterat i så många andra möten.

2009-11-26 @ 22:25:00
Postat av: gabriella

Hej sofia! hur mår keevin? kommer han att komma till göta lejon idag

2009-11-28 @ 11:31:09
URL: http://kevinsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design: Marielle